Dus nu hoop ik ook wel dat het past natuurlijk!Aahhw zo schattig zo'n ukkie! Die kan je haast op pakken als je zou willen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus nu hoop ik ook wel dat het past natuurlijk!
Hoop voor je dat het werkt!
Yellomofoon schreef:Hihi die snapte ik wel! Maar omdat je awwhh zei reageer ik: ja lief was hij he![]()
Welke kleur paard heb je trouwens weer? Ik vind zwart altijd een "moeilijke" kleur voor paarden!
Edit: ofwel zei je awwh over gesha's veulen, dat kan ook
Ik vond dat roze juist wel bij 'm passen... 
ach alles is welkom maar zou zo graag een merrie willen! 
Gefeliciteerd!!

want die blijft. Van juultje maakt niet zoveel uit. Is toch voor de verkoop
). 2013 was zwaar afkicken, helaas wilden mijn merries in 2012 niet drachtig worden, dus helaas geen 2013 veulentjes. Maar misschien maar goed ook, dat gaf me weer wat tijd om alles weer even helemaal op de rit te krijgen na de breuk met mijn ex.
en is ie vervolgens weer te groot.
. Ons meisje is geboren op 320 dagen net als haar volle broer en dat kunnen we echt wel merken ze is toch wel wat op achter en is wat zwakker dus wel wat extra zorg(gen). Maar verder is het zo genieten het is weer echt zoon heerlijk Sjaak kind kwa karakter erg mens gericht. Vanavond stond ze lekke met haar moeder buiten en toen ze naar binnen gingen bleef ze gewoon gezelig bij mij staan
. Een ding is zeker deze mooi dame gaat onze stal niet verlaten dus Woogy helaas ik kom haar echt niet brengen en wees maar blij want het is een schimmeltje hoor
.
maar nu

). Dit jaar is ze exact hetzelfde, op het stukje na dat ze nu al een eind is met het hele afmaken van het kind. We zien het wel, alles is in huis voor een vroeg veulentje en de veearts heeft een tijd bij een fokkerij gewerkt. Heb er vertrouwen in