wat heb ik het dan makkelijk met Ravina,ik heb haar 3,5 jaar,maar dat is echt nog nooit in haar opgekomen. ze stond gisteren voor het eerst samen in de paddock met die jonge merrie hier die ook drachtig is,en toen ging er een ander paard gigantisch aan de kletter. super braaf en geen stap verkeerd gezet
Ik heb werkelijk een helse nacht gehad. Tussen 11 en 2 al 3 keer alarm, toen tussen half 4 en 4 uur nog 4 x achter elkaar. Toen ze daarbij ook nog rondjes begon te lopen en aan het schrapen was, ben ik maar even uitgegaan en bij haar gaan kijken. Werd begroet met een blik van "WTF DOE JIJ HIER MIDDEN IN DE NACHT?!" . Niks aan de hand dus Nudine vandaag op 330 dagen, dus ik ga ook foto's maken. Uiers lopen steeds voller en elke dag wel wat harsjes.
Zo heb weer flink bijgelezen.. Gefeliciteerd met de mijlpalen, Gefeliciteerd met het veulen elkse. Zag ook weer mooie ronde buikjes en die foto's van Dutchman.. geweldig beestje..
Vriendin van mij der paard is gisterenavond om 10 uur bevallen.. Die was ook al echt onrustig en melk laten lopen en steeds maar geen veulen.. Sliepen daar al 3 weken ofzo in de caravan
Fab hebben we gisteren even een stukje meegewandeld samen met paard van een vriendin van mij die het heel erg vind om voorrop te lopen of alleen weg te gaan.. En fab is het ideale paard omdat te leren.. Paardje maakt enorm gekke sprongen maar fabje geeft nergens niks om
Plientje weer ander uier weer drup en spenen er nu echt goed uit. Maar ik geef pas een echte update, als de boel 's avonds ook vol blijft staan. Dag 324 vandaag. Hebben geen haast natuurlijk Maar de foto's van maandag en dinsdag vindt ik bijna ongelooflijk en nog geen baby.
goedemorgen iedereen muzefee wat een leuke foto's Hier nog niet echt veel verandering buiten dat lady haar buik nu echt als een punt naar beneden zit. Je voelt dat het veulen al in de goede positie ligt precies voor de bevalling, haar buik is ook zeer hard en als je eraan wilt komen trekt ze deze weg. Het valt voornamelijk op dat lady haar buik erg in een punt is momenteel omdat ze heel de dracht langs de kanten heeft gedragen. Zou dit dan toch willen zeggen dat de bevalling nadert? Ik ga zeker een paar dagen hier niet komen aangezien mijn verstandskiezen worden getrokken, hoop deze avond een te kunnen bijlezen, maar reageren zal iets minder zijn.
Iedereen met een mijlpaal: Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's van Larouscha en Sjanty!
Kelly: Sterkte!
Chennai is inderdaad huge en het lijkt wel of ze alleen maar blijft groeien! Vind haar ook behoorlijk dik voor een maiden! Ze moet nog wel een tijdje (morgen 300 dagen) maar ze mag van mij toch echt wel stoppen met groeien!
manubres
Geplaatst: 25-03-11 10:36
Nee, hoor vannacht niets gebeurd....wel heerlijk geslapen! Vanochtend gekeken ze lijkt wat te gaan kegelen....vandaag toch maar beetje thuis blijven.
manubres
Geplaatst: 25-03-11 10:48
@ Bren79 Dan gaan we maar voor 27 maart...wel heel bijzonder ja als dat zo zou zijn!
krackertje
Geplaatst: 25-03-11 11:11
Noor, dat is knap vervelend, dat ben je vandaag aardig gesloopt.
Hier nog steeds niets geboren. Zabine is geheel weggevallen langs haar staart, uier staat al een flinke tijd op spanning.