Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 
En Sofie bleef dus ook lekker door eten.
Saffier schreef:B heeft vanmorgen op mn voicemail ingesproken dat Casa hengstig zou zijn.
Geloof m alleen niet
Ten eerste kent hij mijn merrie niet zoals ik haar ken. Ten tweede die nieuwe jongen heeft haar net 3x gezien. Gistermiddag was ze absoluut nog niet hengstig. En ook Nicolas verwachtte haar niet voor het weekend hengstig. En hij weet dat altijd heel precies te schatten.
We gaan haar morgen zoals gepland gewoon scannen. Was ze dan idd hengstig jammer dan, want als ik nu nog sperma moet bestellen is het er pas dinsdag, dus dan zijn we sowieso te laat.
De planning was met Casa morgen scannen, zaterdag corulon, en dan zondag insemineren. Nu laat ik dat corulon dus zitten als ze nog niet hengstig is, en krijgt ze dat dus maandag pas.

)
Zou wel mooi zijn als hij het nog kon zien ja.
En hier mag beebje wel onder de volle maan geboren worden, maar liefst wel dat het gewoon droog is 

maar zou dr graag nog zien bevallen in mn vakantie natuurlijk 
)
) weer superbraaf en dat leverde me complimenten op
(altijd fijn
) en Hayo, ja die was ook gewoon 2 weken oude Hayo he, wat me ook een stel complimenten opleverde 

) 

Haha, nee hoor, gewoon eruit met die beeb, het wordt hartstikke lekker weer, lekker buiten spelen 
zo bedoelde hij het. Eventueel kan ik ook proberen om de geboorte een beetje te bespoedigen, door haar bv dan lichtjes aan het werk te gaan zetten aan de longe.
Maar het klinkt goed!