Weer terug van de kliniek, met niet zo goed nieuws.

Maandag weten we weer meer, tot die tijd complete stalrust.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stoere schreef:dat ligr er aan hoeveel dagen je rekent, ik ga uit van 330 dagen, en ze is op 9 juni 2007 geinsemineerd, dus reken maar uit zit ze nu op 230 dagen.
stoere schreef:hier een mijlpaal van 230 dagen dracht. nog 100 te gaan!!!![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik best zin heb in morgen om het veulen te horen met de stethoscoop. gister lekker met haar gewandeld en ik denk dat ze het fijn vind nu ze niet meer hoeft te werken!
Muzefee schreef:Hè bah, als ik dat zo lees van jou.Ik hoop dat het echt zelf kan genezen, ze heeft nu al d'r hoef open totaan de lederhuid, dus compleet in verband met betadine.
Hoe hebben ze dat toen gedaan? Met een speciaal ijzer eronder? Het moet inderdaad schoon blijven. DA zei al; "Ze kan zo in een voor het oog opgedroogde drol trappen, maar er binnenin zit wel vocht, dat trekt erin en huppa onsteking 'leeft' weer." En gelijk heeft hij, er hoeft maar een beetje vuil in te komen en de ontsteking is herboren.
Bah bah bah, ellende.
Myrdal schreef:Geen probleem hoor. Het is heel naar, maar wel te behandelen. Het enige waar ik bij jouw merrie tegenop zie is natuurlijk de sedatie. Ze is tenslotte drachtig. Bovendien staat er door het extra gewicht ook meer druk de hoef.
Oh ja, toen ze weer goedliep en de hoefproblemen beter waren zijn we nog naar een fysiotherapeut met haar geweest. Doordat ze tijdenlang hun gewicht op 1 been ontzien en daarom het andere been veel meer belasten kunnen ze wat vast komen te zitten. Heeft bij Myrdal toen in ieder geval enorm geholpen.