Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xYaartje schreef:goldenarrow: Hoe staat het er nu voor met je andere merries? Hopelijk hebben ze goed gekeken naar wat Estonia deed en zijn ze nu ook wat vaart aan het maken?
Wat zijn je paddocks prachtig geworden!
En nogmaals gefeliciteerd met je knappe veulenHoe is het verder nog gegaan met de ontsnapte paarden? Hopelijk weer veilig thuis?
Jessicazz: Wat is Luna toch ook ontzettend knap zeg.
Yvk: Dat hoop ik ook! Bij Maria zit het gevoel ieder geval heel sterk. Dus we gaan het zien over een paar weken. De gezonde spanning begint nu wel steeds meer te komen hoor. Naarmate we dichterbij komen. Helemaal omdat Jenny over 2 dagen al veilig is en Maria over zes dagen.
Daar zit zeker al verschil in de uier! Nu hopen dat ze netjes wacht tot dag 320.
Kathleen_vW: Hoe is het nu met Deja? Hopelijk alweer wat meer opgeknapt? Zit ze nu op 296 dagen als ik het goed heb?
Knolselder: Het duurt even, maar dan zit er toch schot in de zaak bij Mona! Ze stelt je geduld wel op de proef zo of niet?
Dat is toch al flink uier! Dan zou je inderdaad al zeggen dat ze nu op dag 330 zit ipv 289 en van de eerste dekking drachtig is.
AM_Horses: Dat gevoel heb ik ook inderdaad dat Maria als eerste gaat, maar wellicht dat Jenny het anders besluit, maar ze kan natuurlijk ook denken: "Laat ik het eerst van ervaren Maria afkijken voor ik ga bevallen.".
Nog heerlijk aan het werk met jouw dames zie ik!
Kabayo: Ja lastig is dat he die namen? Dan ben je voor het ene geslacht zo klaar, maar het andere geslacht is dan echt van: "Eh...... okay, en welke naam voor een hengst?". Je hebt 2x kans dus een van je merries zal je vast wel een merrie veulen geven. Gelukkig lijkt er de komende tijd mooi weer voorspeld te zijn. Erg fijn. Want storm en pasgeboren veulens is ook geen goede combinatie. Kom maar op met dat mooie weer (en veulens)!
YeahZilver zit op de 300 dagen
![]()
Zilver blijft het spannend houden. Hoe is het nu met de uier?
Charisma: Dat zou ook nog goed kunnen ja! Ze is heel erg goed in het net doen alsof het nog een paar weken kan duren voor de kleine komt en dan ineens is de kleine daar. We gaan het mee maken!
Cioccolato: Ook bij jou is de uier al begonnenHoe staat het er nu voor? Is de uier alweer wat meer gegroeid?
floripori17: Zwart grijs is zeker mooi. Dus hopelijk komt die kleur ook echt! Als het maar gezond is. Dat vind ik het aller belangrijkst
. Vanmiddag maar eens kijken bij de dames hoe de uiers er dan voor staan en of er al wat meer beweging in zit.
Knuffel voor jouZolang ze er goed bij staat zou ik mij er ook niet al te veel zorgen om maken, maar snap helemaal dat je haar wat meer in de gaten houd! Ze is wel echt onwijs prachtig
.
Caresse07: Nou he! Gewoon poef en veulen is er. Heeft ze altijd zo gedaan, dus hopelijk dit jaar ook weer
. Jenny mag ook wel opschieten van mij hoor! Ik wil zien wat zij en Maria daarbinnen aan het bakken zijn
. Maar nog even geduld hebben.
Tinniie: Hoe staat het er nu voor? Is ze al aan het kegelen?
MukiwaCobs: Mooie bolle buikjes al! En zo te zien ook al bijna bij de 300 dagen![]()
Tinkels: Ik was het die het vroeg, maar fijn te weten dat colosan veilig is voor drachtige merries! Dan ga ik dat zeker in huis halen. Kan je als goed is gewoon bij de welkoop halen toch?
Gypsy: Pinta houd het nog even spannend dus zo zonder dekdatum. Hopelijk laat ze je niet al te lang wachten!
_Natasja_: Ze heeft overduidelijk nog geen haast. Echt balen van de melanoom zeg! Is die echt alleen operatief te verwijderen? Van melanomen niet echt bijster veel verstand. En is dat ook iets typisch iets voor schimmels? Hier ook een wtte dus die ga ik maar even extra in de gaten houden dan daarop.
SimonDesteny: Schiet bij jou ook al op! Nog even en je zit op 300 dagen!
Cynthia82: Heel veel plezier! Geniet van je vakantie! Neem je de zon wel mee terug? Die kunnen we goed gebruiken hier!
Toushie: Wat een mooie dames. Het schiet inderdaad al op bij jou!
SimonDesteny Ook jij komt nu toch ook al meer richting de 300/320 dagen! Dag voor dag komen we er wel.
baudyh: nogmaals gefeliciteerd met je knappe merrie veulenHet is echt een plaatje
. Je zou bijna denken dat je een abbonement hebt op 4x wit
.
rensju: Hier hetzelfde hoor! Maar gelukkig begint het hier al aardig op te schieten. Maria zit op 294 dagen en Jenny op 298![]()
Kayley95: Dat word al aardig spannend bij jou! Heb je een foto van je knappe merrie?
Excuses als ik nog iemand vergeten ben met de bijleespost. Vanavond update over de merries, maar voor nu:
Jenny zit op 298 dagen dracht. Nog twee dagen en ze is veilig![]()
Maria zit op 294 dagen dracht. Nog zes dagen en dan is zij ook veilig![]()
Zoë duurt nog even. Zij zit nu op ongeveer 271 dagen dracht en komt langzaam dichterbij de 300 dagen.
Kijk er nu wel echt naar uit hoor om de kleintjes te ontmoeten!