Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zamba schreef:pretty, denk idd ook dat het witter moet worden maar ken dr nu al 3 jaar en denk dat het vlak voor de geboorte pas omslaat. het is altijd al een clown geweest die je voor de gek probeert te houden met alles.
is trouwens een maiden merrie
OnzeToppers schreef:Zamba schreef:pretty, denk idd ook dat het witter moet worden maar ken dr nu al 3 jaar en denk dat het vlak voor de geboorte pas omslaat. het is altijd al een clown geweest die je voor de gek probeert te houden met alles.
is trouwens een maiden merrie
KWPN? Dan komt ze uit hetzelfde bouwjaar als mijn maiden-merriehoeveel dagen is Zamba nu?
Zamba schreef:OnzeToppers schreef:
KWPN? Dan komt ze uit hetzelfde bouwjaar als mijn maiden-merriehoeveel dagen is Zamba nu?
Zamba is van 2004
ze is nu 7 dagen overtijd, 335 + 7 dus 342 dagen
fokfanaat schreef:gaan de langlopers nu eindelijk opschieten, naast die van vita, ook mijn dame met 24 dagen overtijd heeft melk lopen vandaag, verwacht het veulen dan vanavond, maar kan natuurlijk ook zeker eerder, heb met mijn werk weten te regelen dat ik thuis mag werken en allen even tussen 4 en 6 aanwezig ben, dan is mijn man thuis.
laat dr echt niet meer alleen nu.
AnniekSlijk schreef:Ik heb het weekend zonder internet gezeten dus heb net even alles bij gelezen, maar wat een berichten zeg!
op iedereen reageren red ik niet, maar voor de gene met een veulentje Gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
Neonlight: wat een prachtig veulen, maar idd donker palomino zeg. Je zou bijna denken dat het een vos is als je niet weet dat cremello de vader is.
Sommige moeten wel echt lang op hun veulen wachten zeg, maar gelukkig komt er nu bij Vitaquilla wat schot in de zaak:D
Hier nog even een vraagje: hoe doen jullie dat met de veulentjes, wanneer beginnen jullie met veulenbrok. Levi eet flink mee met moeders. staat als eerste bij de voerbak als er gevoerd word. Moeders vind het allemaal nog prima, maar moet ik al beginnen met eigen voer voor hem? hij is vandaag precies een maand.
We zijn hier trouwens ook weer begonnen met rijden. (rustig opbouwen uiteraard). De kleine toch maar gewoon mee de bak in want moeders flipt m echt als hij in de stal moet blijven en dan is ze gewoon echt niet te rijden. zet hem soms al wel in de stal er naast, dat ze hem nog wel kan zien maar er niet bij kan. maar ze begint m wel flink te stressen. Gelijk stress poepen en heen en weer lopen de hele tijd. na 10 minuten zet ik hem dan maar weer terug erbij. het mee lopen aan het touwtje gaat trouwens wel super goed. het stijgeren is er bijna uit.