Miep haar volbloed-genen kwamen vandaag even boven
Wat nou behoorlijk pokkeltje mee te slepen... Pinda weet nu iig ook wat crossen is
Vroemvroem!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

onze namen lijken op elkaar en onze merries lopen aardig gelijk op hihi. En heerlijk die foto lekker gas geven, pinda word goed voorbereid; dressuur, crossen… hihi
Dit betekend dat ze vanavond de finale fietsen tegen polen om te strijden voor goud!! Maar zilver hebben ze dus sowieso
ik duim voor goud hoor.
En haha ja, kan helemaal begrijpen dat mensen ons door elkaar halen 
Jammer dat Miep niet echt meer mag springen en niet voor de kar kan, maar we hebben laatst wel al weer wat geprutst met balkjes en langeteugelen dus ook dat heeft Pinda al wel een mooi begin mee gemaakt
Ik zeg: goed bezig

R.X. schreef:linda2008 schreef:
Vervelen, wat is dat???
tja full time job, man, dochter, boerderij aan het verbouwen, vijf paarden, hond, katten, konijnen, kippen, ganzen, eenden, kalkoenen, groententuin, hobby's, bokt verslaafd, en een dag heeft maar 24 uur

dan zijn de honden uitgelaten, hebben gegeten, heb ik gedouchd en ben ik aangekleed en zit ik heel even lekker aan de koffie wakker te worden
heerlijk momentje!! 
Luna2006 schreef:Dinsdag komt de hoefsmid toch voor alle 4 de dames. 3 moesten er sowieso, dan maar alle 4 doen.
. Die zou het liefst binnenblijven,dat merk ik echt,maar zij moet ook naar buiten hoor elke dag,goed voor haar benen! Maar dus weer niet dat ze het doorkoud krijgen of nat.

die paardjes hebben ook echt het hooi eerder op dan degenen met stal.
pot jan durie 

vreselijk deze regen periode op kleigrond, bah!! maar hier gelukkig geen koukleumpjes, ze schuilen allemaal niet, ze blijven liever gras eten