Wat leuk dat er gewoon 3 veulens zijn geboren vannacht! gefeliciteerd iedereen
stal_HD
Geplaatst: 15-02-15 10:45
Balou en Marije gefeliciteerd. Wat super leuk. En ja die verrassingsbevallingen ken ik. Altijd schrikken en wat kun je blij zijn als alles dan toch in orde is.
Ga kijken bij balou of de pendel daar ook gelijk had...
Ahhh wauw, allemaal veulies! Van harte gefeliciteerd! Wat grappig dat de pendel weer klopt Marije hahaha
Ohhh zwijmelzwijmel.
pretty
Geplaatst: 15-02-15 12:09
gefeliciteerd iedereen! Wat een vruchtbare nacht..!!
Gelukkig allemaal gezonde veulentjes!
Nikita heeft 's morgens al een best uier,maar loopt dus nog terug 's avonds. Ze heeft niet graag dat ik eraan zit dus het zal me benieuwen of ik melktesten ga kunnen doen dit jaar bij haar.
Romy, zit je ons nou lekker te maken?! haha! Ben benieuwd
Ben ik de enige die nu nóg ongeduldiger word? Nu de lente er aan komt, het zonnetje schijnt, merries allemaal tonnetje rond, er worden hier en daar al wat veulentjes geboren... zo leuk allemaal!!!
Cyrina
Geplaatst: 15-02-15 12:18
Marije en Balou gefeliciteerd!! Wat zijn ze leuk!!!
Granaina's uier is weer iets voller, maar nog niet helemaal vol. Wel ook een flinke plakaat zucht onder haar buik, dus ik verwacht niet dat het nog weken gaat duren
Luna2006
Geplaatst: 15-02-15 12:20
Gefeliciteerd allemaal! Knappe veulens weeral!
Aziza laat precies nog op zich wachten. wanneer denk je dat ze gaat?
Het veulen van Luna is ook lekker druk zeg! Die wil ook buiten spelen
Balou_K, is het bij jullie zulk mooi weer? Hier staat een flink koude wind. Ik was vanochtend al blij dat Aziza's veulen er nog niet was, ik denk dat het zelfs met dekentje nog aardig fris geweest zou zijn.
Luna2006, als ik een gok moet wagen zeg ik dinsdag of woensdag.
Balou ook gefeliciteerd! Jullie hebben zo te zien in het zuiden nu het weer wat wij in het noorden gisteren hadden. Hier is het amper boven nul en gevoelstemperatuur van -3
Fotsy
Geplaatst: 15-02-15 14:15
gefeliciteerd met de veulens, wat een dotjes allemaal