@Cubalibre: sirana verhaart net zo raar... ook op haar achterbenen, voorbenen( net of er een hap uit is)... en dan verder nog haar oren en midden op haar buik... zouden dat de cremello genen zijn ?! hahaha
Paint_Lover
Geplaatst: 01-06-11 18:46
@bren: Ik gok ook op schimmeltje en die oortjes, wat zijn die gaaf zeg! Je hebt een parmantig veulen hoor!
Wbt Dazzle Me, ik moet gewoon altijd van die aparte beesten hebben.... Chennai heeft een vachtprobleem (alopecia areata), Bono (mijn ruin) stond meer stil dan dat hij liep (allerlei dingen) en Dazzle Me heeft besloten om daar vrolijk aan mee te doen en verhaart dus op een erg vage manier... Ach, zo blijft het houden van paarden wel spannend en speciaal
Nou 1 dagje vrij, vrijdag 6 uurtjes werken en dan gelukkig weekend. Ik heb het super naar mn zin op het werk maar momenteel is er 1 collega die me mn keel uitkomt en ik weet niet hoelang ik mn mond nog dicht kan houden, erg frustrerend dus.....
@Fer: Ow, gelukkig is Dazz dan niet de enige.... Zou het dan toch aan paps liggen? Dazz verhaart nog niet op zijn buik en ook zijn oren zijn nog fluffy
Jullie zullen het niet geloven.. maar ik ben vandaag van Mendy gevallen Madame vergat haar beentjes op te tillen, gingen we allebei tegen de grond. Was na de tijd wel leuk, maar het moment zelf schrikken, maar ik klom er lachend weer op. Hebben er allebei niks aan overgehouden. Akira is nergens meer bang voor. Durft alles te doen bij haar grote vriendin van 1.44
Agarcia, ach als je nog heel bent is het wel grappig.
Gefeliciteerd Bren en Regina, Bren wat een prachtige oortjes zitten er op! En die foto met merrie waar ze neuzen zo schattig. Regina ik ga zo je topic bekijken. En de topics van de anderen hier.
MI, hij is echt prachtig, leuk ook die foto waar hij wil gaan liggen.
Dazzle doet het echt maf verharen, de Heps begint echt op d'r neus. Maar Dazzli is natuurlijk ook wel hele leuke mafferd, dus denk dat hij daarom ook creatief is met haar.
De Hepsi heeft ook maar weer een topic gekregen. [KS-ITP] Hepsi, the sweet, lovable, cuddly but ohh, so naugthy Hoop volgende keer draf foto's van haar te hebben, maar van op zij is ze door mij eigenlijk niet te fotograferen. Kleine aap komt bijna altijd meteen recht op je af gerent.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 01-06-11 23:21
MI, wat een mooi hummeltje, echt nog klein, zeker vergeleken die bink van een Draumur.
Bren, mooi veulen, en wat een schattige puntoortjes. Zo te zien geen schimmel, ik mis de bril en bruin geboren schimmels hebben vaak op de schouderpartij richting schoft hele donkere tot zwarte plekken.
Goedemorgen allemaal! Kiki maakt kleine vorderingen, kling iets meer opgezwollen nu, uier stelt nog steeds erg weinig voor. Ze schuurt haar achterwerk hevig, eet als een bouwvakker en doet verder niks.
wat een heerlijk weer al,ben benieuwd of er nog veulens geboren gaan worden vandaag
ik ben blij met het weer,want vandaag is de fotoshoot van Hercules en Ravina!
Paint_Lover
Geplaatst: 02-06-11 10:21
Goedemorgen!
Veel plezier met de shoot Snoevie! Is nu inderdaad wel superweer!
Ik zal mezelf zo ook maar eens richting stal gaan begeven, eens kijken of Dazzle in is voor een kleine fotosessie, hij is nu op zijn hoofd ook al half kaal en zijn borst is ook al zo goed als kaal..... Overigens geeft hij ondertussen heel mooi zelf aan waar alle kriebels zitten en hij vind de rosborstel dan ook geweldig! Gaat er gewoon helemaal voor staan!
Mochten er mooie foto's gemaakt worden dan zal ik maar weer eens een nieuw topic gaan maken....
Heerlijk, zo'n extra vrij dagje doordeweeks. Ik word nu net pas wakker De TiFotoshoot is rond 16 uur. Ik ben zo benieuwd naar de foto's. Snoevie, jij ook veel plezier met je shoot!
de fotoshoot voor Ravina en Hercules is om ongeveer 13:00,ik heb er zoveel zin in,het lijkt me echt super leuk om meer professionele foto's te hebben,ik hoop dat er een bijzit die ik op canvas kan laten afdrukken
zo gauw als ik de foto's op mijn computer krijg zal ik ze in een topic zetten,ik ben ook heel benieuwd naar jouw TiFotoshoot
ik zit een beetje de website van zwetsloot te bekijken,en het spreekt me steeds meer aan,ik heb helemaal zin om te gaan kijken zaterdag. als het me dan nog zo aanspreekt reserveer ik meteen een plek voor Hercules
Ja, mooie site hebben ze ervan gemaakt he? Lijkt me leuk als Hercules en TiSento samen komen te staan. Misschien kan je een balletje opgooien zaterdag? Jij wil graag 1 november las ik. Ik probeer Dais en TiSento zo lang mogelijk op de wei te laten staan en zodra ze naar binnen moeten, gaat Dais naar stal en TiSento naar de opfok. Maar ze staan op een land waar 's winters ook paarden staan, dus ik denk dat ze wel tot half oktober mogen blijven
ja 1 november leek me wel mooi,dan is hij 5,5 maand,eigenlijk best vroeg al,maar hier moeten ze ook op een gegeven moment het land af. en dan mooi aan het begin van een nieuwe maand. half oktober,dan is Hercules 5 maanden,ik vraag me af of dat niet te vroeg is,maarja,aan de andere kant,die 2 weken verschil....
ik ga zeker even vragen zaterdag of ze dan evt bij elkaar kunnen