Hiboune wat verschikkelijk zeg! Ook geen kans op een of andere tumor in zijn lijf? Of auto immuun probleem? Of een of andere infectie ergens? *Zal DA vast allemaal al aan gedacht hebben..*
onstekings waarden is zijn bloed waren wel iets verhoogd maar niet zo hoog voor bijv een acute ontsteking.. maar hij zit natuurlijk aan de prednison wat een hoop onderdrukt..
ergens wil ik morgen ook gewoon naar een kliniek wil gewoon een keer duidelijkheid!
manueeltje84
Geplaatst: 24-11-09 21:47
Bimmetje schreef:
oh manueeltje, ik wil wel bij jou komen werken Ik zoek nog zo'n baan.
Is hard werken hoor bimmetje
manueeltje84
Geplaatst: 24-11-09 21:48
miszlisanne schreef:
haha nee 20 in je eentje lijkt me geen doen!! maar je zit fulltime in de paarden? en zijn die 20 voor de handel ofzo?
zo eindelijk zit de pijnstiller er weer in.. meneer had weer een te lage temperatuur advies nog een dekentje eronder.. dus dan doen we dat maar.. spieren zijn nog kei en kei hard en hij is nog meer afgevallen sinds zondag.. ik zie hem iedere dag even zonder deken mama niet en die kwam net even kijken en die zag t meteen.. nu even douche, heb mega koppijn van alle spanning denk.. papa heeft ook al vrij geregeld van werk zodat hij als t moet morgen naar lienden kan rijden..
Succes Hiboune in de kliniek met het oude kereltje. Hebben ze zijn lever ook na gekeken en zijn slijmvliezen? Het klinkt mij een beetje in de oren zoals de pony van mijn oude buurvrouw diertje was 14jaar en altijd super gezond nooit wat aan de hand, in een jaar tijd was ze stram en hoeste ze veel leek dampig en had steeds lichter wordende slijmvliezen. Zijn toen naar kliniek geweest en gekeken naar Jacobskruiskruidvergiftiging en toen bleek dat haar lever al voor de helft niet meer werkte en haar spieren waren inderdaad ook keihard. Toen we de wei zijn na gelopen zagen we in de hoek van de wei vlak bij het fietspad dat daar een plant stond en dat er verder op nog meer stonden en er lagen losse plante in de hoek van de wei afgeplukt dus waarschijnlijk hadden kinderen of onwetende mensen gedacht dat de paarden dat wel lekker vonden.
Iemand meegemaakt dat de slijmvliezen steeds qua kleur veranderd bij drachtige merrie? De ene week zijn ze wit als het maar kan de andere week netjes roze....
jeetje hiboune, sterkte! (sorry voor de vraag maar mis af en toe de helft, wat heeft je paard?)
nobel moet nog 101 dagen enne zag de baby gister schoppen!!! en nobel vond het niet heel fijn dus die sloeg met der staart en schopte terug hihi! hij was ook echt aan het boksen gewoon!
Maar dan is hij wel 2 dagen in goede handen en kunnen ze zien wat er aan de hand is! Sterkte!
Al_Zawraa
Geplaatst: 25-11-09 12:43
Hiboune, succes vandaag!
Het schiet hier lekker op, Aziza zit nu op 250 dagen en Asfoura op 170, dus die is ook over de helft! Aziza heeft alweer enorm last van haar hormonen, ze loopt enorm chagrijnig te doen met binnen en buiten zetten, dat deed ze vorig jaar ook in de laatste maand(en) van de dracht. Nu moet ze nog 3 maanden, hoop eigenlijk niet dat ze zich 3 maanden lang zo gaat gedragen Maar verder is ze gelukkig wel helemaal happy, alleen soms erg boos op het veulen, als dat weer eens tekeer gaat