mango13 schreef:Stephany schreef:Is de stal daar zo klein, of lijkt het zo? En wordt het beeld vertekend door de cam?
There we go agaaaaaain![]()
Toos staat in een normale stal, waar ze kan liggenToos wou zelf niet in een andere stal staan!!
koink
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mango13 schreef:Stephany schreef:Is de stal daar zo klein, of lijkt het zo? En wordt het beeld vertekend door de cam?
Toos staat in een normale stal, waar ze kan liggenToos wou zelf niet in een andere stal staan!!

Ik leg het alleen even uit. Maar omdat dit al de zoveelste in een paar pagina's is die hierover begint
...ruimte zat hahaha Twinklestar schreef:levy heeft met toos afgesproken dat toos met haar achterkant voor de deuropening gaat liggen.......deurtje open, veulentje geboren, deurtje weer dicht...ruimte zat hahaha
Ik zie het al voor me

...de cam van Cheyenne staat naast die van Toos...grappig om te zien dat Chey zo licht is en heel rustig staat en Toos zo donker is en onrustig..

Dana01 schreef:chey heeft tietuh.......samen met Navajo/..........
TIETUH! 
adnariM schreef:Hehe kan het eindelijk bijhouden. Is het kinderbedtijd geweest

CAM BLIJFT HANGEN!
!