Ponytante, ik zou haar zeker goed in de gaten houden. Mijn ervaring met mijn merries is tussen de 1 en 3 dagen ongeveer. Ze kunnen echt in een paar uur van doorzichtige druppels naar wit gaan, maar dat kan ook best nog een paar dagen duren. Maar zodra er hier 1 druppels heeft waak ik constant.
Sonjim, ja ze liggen altijd zo onhandig mogelijk voor de merrie haha. Engste vind ik altijd als ze met hun hoofd onder de merrie gaan liggen.
mirjamalvaro, zo die schiet ook al lekker op!
knolselder, ik moet zeggen dat ik altijd erg makkelijk ben met halsters
Ze kunnen hier veilig overal los meelopen. Ik doe ze wel met een week af en toe eens een keer om. Moet zeggen dat ik het altijd wel mee vind vallen, je moet alleen wel vrij snel zijn de eerste keren. En inderdaad handig om ze met de billen in een hoek te zetten, zodat ze niet achteruit kunnen. Als ik het ze wat later leer zijn ze ook nooit moeilijk en mochten ze door omstandigheden ineens wel mee moeten kunnen lopen heb ik daar ook nog nooit problemen mee gehad. Maar nog nooit 1 gehad die bang werd van met wat meer druk het halster de eerste keren omdoen.
En wat een knap veulentje heb je!
Snap wel dat je die niet zomaar weg doet!
SharonIndez, wat een knappie
Janinevv, die is ook leuk!
Lyona gefeliciteerd! Mooi kleurtje.
Tanjaatjuh, die schiet ook al lekker op, hopelijk blijft ze zich nu oke voelen.
Als ik al die veulentjes zo zie begint het toch wel te kriebelen.
Mijn dames proberen me ongelijk te bewijzen geloof ik, vooral Rakizah heeft even een flinke eindsprint ingezet.
Rakizah

Mishrikah