Net werd de hele stal weer omgeploegd, nu staat het weer stil
Faline
Geplaatst: 05-05-17 00:14
Hij is leuk Rowan! Gefeliciteerd
Succes met waken Aniek! Ben benieuwd naar jullie 3e veulen!
Hier merk ik aan Nina dat ze er vooral met liggen last van heeft. Heb dr op camera en dan ligt ze weer moeilijk te doen, heb ik soms ook t hart weer in de keel... zo lang het nog maar 19 dagen blijft zitten dan zijn we veilig!
Oh eindelijk DL! Gefeliciteerd! Nu lekker even bijtanken.
Goede wacht Aniek! Ik hoop op een mooie foto morgen.
AniekR
Geplaatst: 05-05-17 00:27
Ja dat liggen wordt ook steeds moeilijker die laatste dagen. Volgens mij was het Lies de laatste tijd, die ging wel veel liggen, maar ook maar heel kort omdat het toch niet fijn lag. Lijkt het er verder ook al op bij Nina dan? Heb ook flink billen geknepen met Roos dit jaar, maar gelukkig heeft ze het nog tot 327 dagen volgehouden.
Ik heb hier goede gesprekken met mijn moeder joh moeders denkt dat als wij iets verwachten, dat het er ook binnen een uur zal zijn
Haha was het maar waar he! Als het toch eens zo lekker vlot ging!
Nina is vooral lekker rond, verder eigenlijk nog geen tekenen van een naderende bevalling. Geen uier en banden helemaal nog niet slap. Alleen met liggen zit ze dan naar dr buik te kijken, staart af houden. En twee tellen later staat ze idd weer.
Wat is hij inderdaad leuk getekend! Mams moest hem gewoon nog even afschilderen! Ben benieuwd naar de droogfoto's.
Ik heb hier nog saaie televisie: Alles is er bij gaan liggen, behalve Shadylah
Granoek
Geplaatst: 05-05-17 02:11
Gefeliciteeeeerd DL wat een schattig snoetje!
Zeunelle heeft ook al heel wat uier. Kan geen betere foto maken, is niet mijn paard dus ga niet hele tijd de stal in en uit gaan om tietfotos te maken Vandaag is ze zelf jarig dus grote kans dat de baby dan komt haha, is ondertussen traditie. Overmorgen is ze uitgerekend.
AniekR
Geplaatst: 05-05-17 03:17
Dat is een beste uier inderdaad!
Iemand toevallig ervaring met iets van anti-bijt om op oren te smeren? Rousseau hangt gewoon net zo lang aan zijn moeders oren (en voorpluk) tot ze uiteindelijk maar weer in de benen komt. Ze is gewoon te lief om hem even echt weg te sturen Beetje cribox in de voorpluk lukt nog wel, zien we wel weer hoe we dat er ooit uit krijgen. Maar het enige wat mijn lieve knuffelmerrie al niet leuk vindt, is als je aan haar oren zit. Dit gehang er aan van haar veulen lijkt me ook niet echt bevorderlijk dan En cribox op oren smeren lijkt me weer niet zo makkelijk
Het was me al vaker opgevallen, maar zo'n nachtje camera-staren valt het weer op hoe gemeen hij er aan hangt...
Lucy maakte het vanmorgen ook een beetje spannend. Staan liggen staan stampen kreunen zweten puffen hijgen en weer liggen.... ik in de startblokken dus.... Maar nu staat ze weer rustig en met de kop in de voerbak.
DL gefeliciteerd!! Balen dat hij gewapend is wel een gaaf kleurtje!
Aniek, granouk, daar nog iets gebeurd vannacht?
Juval hoe ver is Lucy?
Hier kan de vlag uit, mijn allereerste drachtige merrie zit in de veilige 320 dagen zone ze maakt er nog 0,0 werk van dus we kunnen voorlopig nog rustig slapen