Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
anneliesdj schreef:Om eerlijk te zijn vind ik er weinig Arabisch aan, misschien vind je het zo lijken door de vorm van het neusje en voorhoofd maar dat heeft ieder pasgeboren veulen.
Maar ze heeft een aalstreep zeg je? Dat is wel vreemd, een palomino heeft dat ook niet en cremello x vos geeft palomino als ik het goed heb.

Macho heeft dus dat als Haflinger, hij heeft ook een zwarte pluk manen. elisahtje schreef:Tjaa aalstreep misschien valt het wel mee je ziet het op foto: 9
Dit is mijn eerste veulen en ik moet nog veel leren. Gelukkig staan merrie en veulen op minipaarden fokkerij de Klerkhoeve dus we krijgen veel hulp! Maar ben erg blij met alle adviezen.
@ anneliesdj: De tweede foto is wel een treffer zeg! Die oren en uitstraling! Kan je me meer vertellen over dat veulen en hoe ziet hij/zij er nu uit?
ShannaY schreef:Als je de wintervacht van het neusje wegscheert, is het ook meteen al wat dunner he?
Wat een schatje om te zien? Zou hetgeen kruising met een haflinger of fjord zijn?

willen jullie haar houden of niet? ik vind het wel heel leuk allemaal
en houdt draak het veulen hihih ik weet nog wel dat mijn paardje veulen was helaas gaat die tijd heel snel
maarja hij is nu een grote man geworden

elisahtje schreef:@ Kim,
Ik zat ook aan een arabier te denken. Aan de andere kant zal er geen grote pony uitkomen en het paard moet wel geschikt zijn voor een kind. Misschien is een arabier daar weer minder geschikt voor. Ik heb op marktplaats een leuke schimmel arabier gezien advertentie titel: 'ter dekking arabische sporthengst ZZ licht dressuur'. En Britt kwam met een appaloosa ook leuk: Sunflowers Joys Jewel te zien op http://www.dekstationschreuders.nl/
Een cremello hengst vind ik wat minder omdat er dan een cremello uit komt. Ik denk toch dat die moeilijk te verkopen zijn.
.