Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hoop dat je genoten hebt van je vakantie en we willen ook graag een update van je merrie

Nog steeds niks??
Wat een schatje! 
Het komt vanzelf!!
Heb je een leuke vakantie gehad?
Maar die 5 dagen houdt ze wel vol hoor! 
) update van Vreya:
)

Natuurlijk bedoelde ik 320 dagen!! Ik heb dat elke keer, hoe kan je je nou 100 dagen vergissen
geen veulentjes zo te zien ...
HAHAH Dat is PRECIES hoe ik me voel vandaag!!!!
) of ik om 2 uur wou gaan kijken. Ik heb ja gezegt, om 5 uur ging mijn wekker en ik bedacht me of ik nu gedroomd had of ik gebeld was of niet. Ff in m'n telefoon gekeken, ja, idd een gesprek van ff na 1en en een briefje op het aanrecht voor mijn zusje dat ik om 2 uur zou kijken
.
.
. Mij 's nachts bellen om wat te vertellen is dus geen succes.

Grinnik, dat zou ook iets voor mij zijn om een schaduw aan te zien voor een veulen 
Pfff... zou er op dit moment niet aan moeten denken.
Spannend!!!

)
) maar spenen nog steeds niet volledig geplopd, banden al wel losser maar ze kan nog steeds tegendruk geven als ik d'r staart omhoog doe. Kortom: Beeb laat volgens mij nog wel even op zich wachten
collerpoint schreef:geen veulentjes zo te zien ...
) en voor alle veiligheid hebben we moeder en zoon samen vervoerd. We waren al op weg toen we moesten terug rijden. was de zak met veulenbrok vergeten.
Later kregen we nog eens file erbovenop dus werd al snel een half uur a driekwartier later dan afgesproken bij die mensen. Maar hij zit op een fijne dressuurstal.

Wat een scheetje zeg! Is het een hengstje of merrietje? Of heb ik daar overheen gelezen? Enne naam???
Lekker bol hangbuikje
Uier kán voller 
Spannend hoor!
Ods schreef:WOW dat zijn nog een prachtige Fjorden Ullwinn!! Leuk die familie die je ons hebt laten zien, ik ben erg benieuwd naar je veulen, ik vermoed net zo'n lekker bekkie als de rest van de familie!![]()
Denk je dat ik wel een goede keus heb gemaakt met de papa?