MightyJoe: wat genieten zo, voor het eerst buiten

Orange: gefeliciteerd

Luna: ben benieuwd hoe lang nog

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fokfanaat schreef:Tja een merrie is een deel van het gezin voor altijd en een hengst wordt verkocht. Dus emotioneel is er een groot verschil.
suffie schreef:Melissa1996 schreef:Gefeliciteerd! Weer merrietjes!![]()
Knappe mo baby hoor!
Vorige stal baas wilde heeeeel graag een Mallow x Mo baby maar na een niet helemaal soepel afscheid gaat het er niet meer van komen denk ik![]()
Mallow gisteren geinsemineerd, gekozen voor een jonge maar wel hele aansprekende hengst, Presley's Milagro (Dynamite). Nu maar hopen dat het in 1x leuk.
Nog gebruik kunnen maken van de korting, was een leuke actie
Cioccolato schreef:Hier verkoop ik ook pas ohz. Als ze een jaar of 4 5 zijn. Maar als er een mooi bod eerder komt, mogen ze weg
Caily schreef:MJ, wat een plaatje van een veulen![]()
Misschien een ongevraagd advies, maar je mag de merrie hoog in het voer gaan zetten als je dat nog niet hebt, vooral eiwitten
Wat leuk dat je er zo bij kan zitten Ajesca!
Prachtige foto's Cynthia! Heb je de kleurtest al terug? Ik ben kamp perlino (of cremello)
Hier ook struggles over verkoop, en de veulens zijn er nog niet eens. Ik hoop echt zo dat ze niet te knap zijn en niet het goede geslacht hebben. In 2020 kocht ik mijn hengst en besloot toen het ongeboren veulen van mijn jongste merrie te verkopen. Nou, die staat er dus nog steeds. Ze is gewoon te goed gelukt, zowel uiterlijk als innerlijk. Maar nog meer paarden erbij kan eigenlijk niet. Dus ik dek dit jaar ook maar niet weer...
Caily schreef:Onder de Tinkers worden sommige cremellos ook best donker geboren qua behang, maar had daar eerlijk gezegd niet zo op gelet nu, zie in je topic wel over duidelijk donkere oor randjes. Mij is dus geleerd daar naar te kijken.
https://m.facebook.com/groups/101786526 ... 8911965889
Hier een dubbel crème tinker veulen uit 2 valk ouders (beide Aa), als ik dat dan vergelijk met jouw knapperd vind ik hem veel lichter. Maar duizend tinten crème, dus wie weet
Of, 3 maal is scheepsrecht en de volgende wordt een sc merrie