Dikke kus voor jou.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Evelien__ schreef:Cynthia82: ik gun jou zo hard dat merrieveulentje in palomino met 4 hoge witte benen en een brede bles! Eerst Fi maar eens laten wennen aan de hengst en rustig hengstig laten komen.
ThornForest schreef:Gefeliciteerd vulina.
Sterkte mirjamalvaro.
Sierou gister gescand en ze is niet drachtig.Wel een beginnende hengstigheid dus we gaan vol goede moed aan ronde 2 beginnen.
Laten jullie het paard iedere ronde insemineren? Ik ben nu met 1 ronde 300+ euro kwijt aan alleen de scans. Als ik dat het seizoen lang kwijt ben per ronde dan vind ik dat nogal wat...
ThornForest schreef:Ik heb gister ook geprobeerd om het op een akkoordje te sluiten maar mijn dierenarts wilde daar niks van Eem dergelijk pakket weten.
ajesca123 schreef:ThornForest schreef:Gefeliciteerd vulina.
Sterkte mirjamalvaro.
Sierou gister gescand en ze is niet drachtig.Wel een beginnende hengstigheid dus we gaan vol goede moed aan ronde 2 beginnen.
Laten jullie het paard iedere ronde insemineren? Ik ben nu met 1 ronde 300+ euro kwijt aan alleen de scans. Als ik dat het seizoen lang kwijt ben per ronde dan vind ik dat nogal wat...
Sterkte mirjamalvaro.
Gefeliciteerd vulina!
Ik betaal een vast tarief voor het hele seizoen scannen, insemineren etc . 145,-per merrie geloof ik.
Meeste dierenartsen en hengstenhouders bieden zon pakket aan is mijn ervaring.