Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zitake schreef:vraagje inowa. Waar registreer je het beste je stalnaam bij. Nwpcs of wpcv? en hoelang duurt dat ongeveer. Zou ik hem nog tegen mei goedgekeurt krijgen?
inowa schreef:zitake schreef:vraagje inowa. Waar registreer je het beste je stalnaam bij. Nwpcs of wpcv? en hoelang duurt dat ongeveer. Zou ik hem nog tegen mei goedgekeurt krijgen?
je kunt het beter bij het stamboek registreren,datzelfde geld ook voor je veulens...is allemaal net wat handiger voor de keuringen en predikaten.
en als je het nu aanvraagd en betaald dan is ie waarschijnlijk over 2 weken al goedgekeurd.
voor mei ga je in elk geval zeker redden,en zou hem dus ook registeren bij het CPR.
enne,de naam mag je wel inpikken hoor want poppy word het hem niet hier...vind het niet zo,n geweldige naam.
Sjolvir schreef:Ik gebruik picasa..
Vond de hier genoemde G-spot wel grappige naam, maar niet bruikbaar, denk ik..
Ik had vorig jaar Grover als naam. (met streep door de o, omdat Sjolvir dat ook heeft, maar ik het niet kan typen.)
Gem-Spot een optie, Gem van edelsteen? Hoewel die andere leuker klinkt.
Hier geen singel en halsteralarm, aangezien die van mij gewoon ploef op d'r zij vaak ligt te snurken.
Camera ook geen optie, verheug me dus op logeerpartij, ga prompt de geboorte missen,
maar zolang die goed gaat, zal het me ook een zorg zijn.
De mac ligt om de hoek, maar zul je net zien dat je frietje aan het halen bent, floep, veulen eruit...