Sietske gefeliciteerd met je mooie merrieveulentje mooie tijd ook geniet ervan ze zijn zo groot.
Shayla
Geplaatst: 04-03-09 00:59
Sietske gefeliciteerd ! Wat een droppie
Hier moet Shay nog 11 dagen , maar ik weet echt niet meer waar ik op moet letten... Banden zijn nog slapper , staart komt bijna plat op de rug ... maar dat uier Vocht wat eruit komt word al geler dus misschien toch volgende week aan het waken gaan ... ik weet het niet meer , word er gillend gek van Op stal begint ze nu ook een zooitje te maken van haar box....
Wat zouden jullie doen ? Waken van de week of niet ? We houden haar scherp n de gaten , ze word 'savonds om half 11 als laatste gecontroleerd en 'sochtends om half 6 weer als eerste.
Ben gewoon gestressed van de onzekerheid Met het vorige veulen was alles toch een stuk duidelijker
Sinds gisteren heeft ze zwangerschapsverlof , ze gaf duidelijk aan dat het lessen nu te zwaar werd , dus we zijn ook na een rustig half uurtje gestopt. Ze heeft toch nog tot vorige week met veel plezier en energie een vol uur meegelopen. Maar ben blij dat ze het zelf aangeeft dat het teveel word
Hier mevrouw vandaag waggelend op het koeienpad Ben blij dat je op de film wel ziet dat ze heus wel buik heeft Op de foto krijg ik het niet voor elkaar :
Geweldig jullie stulpje!!! En naam niet te vergeten! Ze heeft idd al een goede buik. Leuke merrie trouwens! Tja de uiers....... Zal toch je dekbedden in de auto gaan leggen.......veel te leuk om in je stulp te slapen..........of ond3er het mom van : oefen-waken.....
Dekbedden liggen al klaar hoor op het bed (die witte zak tegen het tentdoek aan op de foto) ze zijn alleen nog niet opgemaakt ivm de katten die er lopen en de honden willen nog wel eens de tent in duiken
Gefeliciteerd Sietske!! Wat een mooie meid zeg!! Gave naam ook!
Zoals ik al had voorspeld heeft onze merrie ons echt zitten foppen, hoewel alles erop wijst dat het niet lang meer kan duren. Toen het alarm van de afwasmachine afging schrok ik wel even. Om daarna wel heel vreemd verder te dromen.
gefeliciteerd Sietske !! Ook met de pups gefeliciteerd
Lucy_1
Geplaatst: 04-03-09 09:54
Waai effe binnen en zie dat er een prachtig dametje is geboren! Gefeliciteerd Sietse! Geniet ervan!
Ik haak beetje af hier. Zorgen om Jildou blijven. Probeer wel bij te lezen, maar ik mis de puf om te reageren op iedereen. Jildou stond afgelopen weekend met een enorm dik been en weer een dikke uier terwijl ze toch al antibiotica kreeg. Dus grote zorgen opnieuw hier voor mijn wijffie...
Kom wel weer langs hoor... Want Luna gaat al opschieten..... En ik kom zeker melden als er wat geboren is....