hoe gaat het met de veulens? spelen ze al lekker samen op de wei? het is heerlijk weer nou voor de kleintjes.. hier is de kleine man al lekker brutaal mama gaat daarheen? nou dan ga ik zo
hey wat leuk dat rita al bevallen is . heb weer wat gemist blijkbaar . heb je fotos van je kleine man.
gipsy staat nu als eerste op de wachtlijst om te bevallen . Ze heeft alle tekenen van een naderende bevalling maar houd het zoals de rest gedaan heeft gewoon lekker binnen .
heb de minis nog niet op de 6 hectare staan angezien de hengsten daar nu nog lopen . het land heeft teveel water gehad dus kan nog geen ander stuk af gaan zetten voor ze . Ze komen wel elke dag buiten maar dan in een paddock wat eigenlijk voor de geiten bedoelt is .
het is niet ideaal maar het moet maar even zo . Binnenkort worden de hengsten gecastereerd zodat ik volgend jaar gewoon elke nacht in eigen bed kan pitten.
helemaal geweldig en zeker de kleur . hoopt nu stiekem dat fury ook palomino uitpoept .
wie weet met die toverballen .
gefeliciteerd met je heerlijke kereltje .
Ilsje87
Geplaatst: 05-04-09 19:19
jeetje! wat leuk weer een veulen! Bij mij schiet het nu ook al op. Nog 8 daagjes tot ze echt uitgerekend is ( tevens 2de paasdag ) Maar nu hing er al een hars druppeltje! Hoelang duurt het meestal dan nog?
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-09 19:20
pfffff als het een mini is houd ik mijn mond . echt waar ze lopen weken met alle tekenen van bevallen maar doen niks en als ik dan denk dat er niks is ligt er binnen uur een veulen .
Nou ik hoefde gelukkig niet zo lang te wachten (welgeteld 1 uurtje ). Labiesch is gistere bevallen van een prachtig merrie veulen! Hoe staat het bij jouw?
spannend weer Karina hoop dat ze een beetje op schieten voor je ik ben ook erg nieuwschierig wat er uit gaat komen heb je ook een foto van deze twee merrietjes?
heb er 3 staan die wel elk momeny moeten eigenlijk .
maar is bij die minis zo lastig te zien wanneer ze gaan bevallen .
danielle: veulen ligt achterin e drukt poepgat al verder naar buiten alles is slap nog weinig uier veulen erg beweeglijk ..
gipsy : heeft dr eten van vanmorgen nog nite op uier vol maar is ie al 3 weken banden los vulva verder nog dicht .
smokey : sinds gister giga aan de sproeipoep de muren zitten vol is net een kunstenaar en er hangen drupjes aan dr uiers linkeruier vol rechts wat minder . verder alles slap .
pfff ik ben vanacht aan de beurt en heb regenpak en snorkel al klaar staan voor het evt overschot aan vruchtwater vanacht .
hahaha nou rietje had ook niet echt een open vulva hoor.. dus het kan zomaar komen
Ilsje87
Geplaatst: 08-04-09 18:31
bij deze.. 3 foto's van me veulentje
okee 4 dan
kappiegirl
Geplaatst: 08-04-09 18:38
Pff ja zou wat zijn als ze alle 3 samen gaan... Ben je er wel meteen vanaf haha
Mijn merrie heeft 6weken met losse banden open kling en helemaal geen uier gestaan (was een mailden dus uier hoeft dan ook niet altijd natuurlijk) Hoop dat je snel een ware babyboom hebt in stal.