Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjapaz schreef:Wat een bizar verhaal zeg...
Ik zou in jou schoenen alles honderd keer uitkammen: persoonlijk de sloot door, maar ook alle direct omliggende weilande/bossen/enz. nalopen met een groep mensen, voor het geval ze door het draad is geglipt op een manier en zo in een ander gebied ligt net buiten het weiland. En inderdaad e merrie voor de zekerheid opvoelen, maar vooral dus 3000% de directe omgeving uitkammen..
tyleysmiley schreef:Jemaar je schrijft ergens anders dat je merrie is bevallen van een hengstveulen??
eilleen333 schreef:tyleysmiley schreef:Jemaar je schrijft ergens anders dat je merrie is bevallen van een hengstveulen??
No offence... Maar welk paard is dat dan inderdaad? Ik zag het ook staan...
Maar ik zou inderdaad Rendac bellen, en met het paard door de buurt. Als ze het veulen nog herkent, doet ze dat ook wel van een afstandje.
tyleysmiley schreef:Heeft Upperlady al uitgelegd,was haar verzorgpaard!!
potverdikkie schreef:upperlady, je moet echt kijken of je dat vandaag nog kan doen, ondanks dat je misschien een wrak bent wat logisch is. Maar hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt (als het veulen ergens anders staat) om ze weer te koppelen!! KOM OP MEID!!