Verdorie, en hij heeft zo zijn best gedaan. Rust zacht baby Sterkte Margriet, het is het beste, maar nog altijd heel moeilijk
Vreselijk, veel sterkte gewenst Jullie hebben er alles aan gedaan, het heeft helaas niet zo mogen zijn, arm veulentje
he net in db gereageerd, maar nu zie ik dus dat het toch niet goed gaat komen! Veel sterkte verlies, meer kon jij ook niet doen voor hem
heel erg jammer...maar jullie hebben je best gedaan, daar kon het iig niet aan liggen.... sterkte voor iedereen!
ow wat **nieuwsjullie hebben gedaan wat jullie konden, helaas heeft hij het niet geredheel veel sterkte met alles!
heel veel sterkte magriet. Je hebt gedaan wat je kon en nu de juiste keuze gemaakt. Heel veel sterkte met het verlies..
agh nee, arm kind, pff wat erg heel veel sterkte, voor jullie en natuurlijk zijn moeder. heel veel sterkte jullie hebben gedaan wat jullie konden!
achgossie mm wat erg nu, na zoveel vechtlust bij m , had ik gehoopt dat het zou gaan lukken . heel veel sterkte, met jullie verlies van deze dappere knul want dapper was ie zeker.
Jeetje Margriet ik lees nu net je update, wat verschrikkelijk ik had zo met jullie meegehoopt dat het goed zou gaan.Heel veel sterkte!
Pff, wat een rotnieuws, MM!!Heel veel sterkte voor jou en de merrie met dit verlies!Je hebt echt gedaan wat je kon!
MM @heel veel sterkte met dit verlies.Wat erg heb er geen woorden voor.Hoe is de merrie eronder heb ze het een beetje in de gaten allemaal of niet
Oh jakkes, dat het toch nog zo naar moet aflopen.....Veel sterkte bij het verwerken van dit verlies, ik hoop dat je het een plekje kunt geven.