Nou heb zelf het idee dat ze weer wat voller zijn. Vooral vanmorgen toen ik haar van stal haalde, toen had ze dikke schijven boven haar spenen... maar die heeft ze er weer afgelopen vandaag..
Maar op de foto is niet veel verschil te zien tussen 8 mei en vandaag vind ik. Terwijl in het echt wel voller leek..
Zer ziet er echt mooi uit met die appeltjes, ze geniet dus wel van de zwangerschar Nou al mijn schattingen zijn niet uitgekoemn Ach eens komt het, dus ik ga weer schatten hoor Ehhhh ik denk 23 mei hetzelfde geslacht en kleur succes weer er zit zeker schot in nu!
OOooooo Volgens mij is het eerste waspuntje hier waargenomen!!! En bij Katinka betekend dit dat het bijnaaaa zo ver is
Ik denk niet dat het vannacht al komt (alhoewel, bij Katinka weet je het nooit, ik heb niet voor niets alle veulens gemist ), maar ik denk morgen of misschien overmorgen.... Of ik lees volgende week deze tekst weer, met nog steeds geen veulentje en lach mezelf dan uit
Maar begint nu toch wel spannend te worden hier. Zometeen alles klaarleggen, telefoonnummers, camera met nieuwe batterijen erin, mobiel etc etc..