weet gewoon even niets te zeggen.. sterkte iig. en het is/was idd een pracht veulen zeg! maar het zal niet voor niets gebeuren denk ik, er zal wel iets niet goed geweest zijn.. maarja het is toch schrikken en heel erg jammer! gelukkig is het goed met Ciara..
ach nee he, hoeveel pech kan een mens wel niet hebben? alweer jou die dit moet gebeuren en het was zo'n mooie merrie die er gewoon al helemaal af uitziet! heel veel sterkte voor jou en Ciara he
ik wilde eigenlijk alleen maar lezen, maar hier moet ik gelijk op reageren Ik liet toevallig gisteren de foto's zien van Ciara (en de andere) aan mijn man. Hij vond Ciara zo mooi! hij zei gelijk ohhh daar zal wel een mooi veulentje uitkomen! Hij was gelijk verliefd op haar.. En nu dit pffff wat een schrik... Uiteraard goed en fijn dat het met Ciara goed gaat, maar dat maakt het verdriet over het verlies van het veulen niet minder om.
Het veulen draait normaal pas op het laatst, daarom zal het nu nog verkeerd om hebben gelegen Het ziet er zo mooi uit en helemaal af, het mag niet zo zijn... Heel veel sterkte gewenst! Een knuf voorjou en Ciara... troost haar maar goed!
Vanmorgen met hooi het land op gelopen, en Ciara liep zo achter me aan. Ze staat dus nu weer met de rest van de kudde op het land, en voelt zich volgens mij wel goed godzijdank. Ik heb ze net weer op het grasstuk gezet (andere stuk wei is zand), en ze probeerde zelfs een drafje naar het gras te doen, maar ze was achter nog zo brak dat ze bijna omviel. Maar in het koppie zit het dus gelukkig wel goed.
Het veulen lag op zich wel goed, met de voorkant eerst, maar de voorbenen en het hoofdje waren naar onder weggebogen.
Sterkte met het verlies van je veulen. Gelukkig dat je merrie zich goed herstelt, jammergenoeg kan ik uit ervaring mee praten over verkeert liggende veulens. De schade die toen bij mijn merrie is toegebracht was zo groot dat ze eerst 4 dagen voor dood heeft gelegen en niet meer als fokmerrie kon worden ingezet.
Wat een narigheid Mariska. Veulen ziet er zo gaaf uit. Gelukkig gaat het met Ciara goed al is ze nog wat zwabberig. Sterkte en een virtuele appel voor Ciara.
Je hebt het over de megazware bevalling, maar vergeet niet dat een dood lijfje niet meewerkt en een levend wel, wat ik wil zeggen is dat het best zo kan zijn dat als het veulen nog geleefd had het normaal ter wereld had kunnen komen, mits het goed lag natuurlijk. Fijn dat ze weer bij de rest loopt.
Nu ik het lees,net hetzelfde als dat wij meegemaakt hebben twee weken terug.. Die beentjes en dat hoofdje naar achter gekanteld,helemaal moeilijk om het uit te halen..
Als ik het zo lees komt het met Ciara weer helemaal goed,gelukkig! Als het een troost mag wezen,met Fleurtje is het helemaal terug goedgekomen.
Maar het is echt balen..je hebt er zolang naar uitgekeken,hier ook,10 maanden,en dan loopt het nog mis.
Wat een vreselijk rotnieuws en een enorm bittere pil.... Het is een pracht van een veulen. Heel mooi getekend, het ziet er inderdaad gewoon goed uit...
Fijn dat het goed lijkt te gaan met Ciara, en veel sterkte en beterschap voor haar gewenst... wel mooi dat ze het kan accepteren, anders was het dubbel zwaar geweest.
Wat vreselijk oneerlijk zeg... Echt... Veel sterkte
verdikkema Maris....het is jullie idd niet gegund zeg. Eerst vorig jaar al de 2-ling en nu dit. Ginger is/was idd een heel mooi veulen....maar dat kan ook haast niet anders met zo'n moeder en vader. Thunder is (in tegenstelling tot veel andere mensen) mijn favoriet. Groot gelijk dat je haar niet meer bij de hengst doet....gezien haar beide bevallingen. Wat had ik jullie dit veulie gegund!!!!!!!!