Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je hebt iig wel alles gedaan wat je kon doen
Heel veel sterkte met het verlies
Iris82 schreef:Wat een verdriet...
Je hebt alles gedaan wat je kon doen...
herkende het zwemmende spermacelletje waar je het toen over had ..
sammie_44 schreef:Wat verschrikkelijk zeg! Heel veel sterkte.
Wat ik me wel afvraag is dat hoe ze in de modder terecht kan komen? Zo'n jonkie laat je met dit gure weer toch nog niet buiten?
Het is wel echt jammer van het beestje, ik heb het idee dat het een mooi paard had kunnen worden.
Maar nouja, een flessenkind helemaal zelf voeden en opvoeden is zo'n grote opgave dat dat vaak niet goed te redden is.
ook heeft ze niets van te voren laten merken.. zelfs 3 uur voor der bevalling (ik was uitgeweest enkijk als k thuiskom altijd nog even bij de paarden) had ze nog geend ruppels of hars.. gek paardje van me.. maargoed.. het veulen zou anders nooit in de modder hebben gelegen als ik het van te voren had geweten..zwarteroosje schreef:-kus- vreselijkHoe is Varitha er nu onder? Het was haar eerste veulen toch?
Sterkte!
hoe het dan gaat..Maar dan bevalt mijn andere merrie eerder, en die heeft ooka l eerder veulens gehad, dus hoopt dat ze daarvan dan de kunst afkijkt
Heb het vorig jaar ook meegemaakt bij mijn pony en weet door wat voor hel je nu moet gaan. Veel sterkte ! Als je wilt praten, pb box staat open