sammie_44 schreef:Wat verschrikkelijk zeg! Heel veel sterkte.
Wat ik me wel afvraag is dat hoe ze in de modder terecht kan komen? Zo'n jonkie laat je met dit gure weer toch nog niet buiten?
Het is wel echt jammer van het beestje, ik heb het idee dat het een mooi paard had kunnen worden.
Maar nouja, een flessenkind helemaal zelf voeden en opvoeden is zo'n grote opgave dat dat vaak niet goed te redden is.
ik denk dat je mijn verhaal niet goed hebt gelezen.. ze is buiten geboren.. mijn paarden hebben inloopstallen.. Varitha zou eigenlijk pas in maart der veulen krijgen, maar heeft dus in april nog een hengstigheid gefaked
ook heeft ze niets van te voren laten merken.. zelfs 3 uur voor der bevalling (ik was uitgeweest enkijk als k thuiskom altijd nog even bij de paarden) had ze nog geend ruppels of hars.. gek paardje van me.. maargoed.. het veulen zou anders nooit in de modder hebben gelegen als ik het van te voren had geweten..
zwarteroosje schreef:-kus- vreselijk

Hoe is Varitha er nu onder? Het was haar eerste veulen toch?
Sterkte!
haar eerste veulen idd.. ze snapte het nog niet goed, miste wat moederinstinct.. staat nu ook vrolijk op stal, nix aan de hand.. denkt nu misschien dat et zo hoort dat der veulen na 2 dagen dood en weg is :S maar we zullen het zien volgend jaar
hoe het dan gaat..Maar dan bevalt mijn andere merrie eerder, en die heeft ooka l eerder veulens gehad, dus hoopt dat ze daarvan dan de kunst afkijkt