nou, ik heb morgen om 8 uur 's ochtends TTT voor de auto, om kwart over zeven staat mijn rijinstructeur voor de deur, dus ik moet wel op een christelijk tijdstip naar bed om te "slapen"
Maar ik heb hier inmiddels idd de peukjes liggen, rook normaal echt bijna nooit, maar nu heb ik wel even stress Maar wel goeie stress...
nou, stal is ongeveer 300 km verderop dus ik kan er sowieso niet meteen heen, gaan zaterdag ivm werk van vriend en ik heb morgen TTT voor de auto.. dus die drank is idd niet zo'n strak plan ben ik bang
Jij blijft zeker de hele nacht wakker hahaha. Nou we horen het morgen wel,misschien tril je zo hard dat we aardbeving krijgen hier in nl dus dan weten we ook als beeb er is
het helpt wel stresscopingmechanisme heb net ergens een 2 jaar oud pakje peuken opgeduikeld met het zoeken naar mijn theoriebewijs voor morgenvroeg, wist niet eens dat ik ze nog had vond dit wel een goeie gelegenheid whahaha
Als het vandaag gaat komen is het 21 dagen te vroeg is dat niet veel?? Wat is normaal hoeveel dagen van te voren en hoeveel dagen na 340 dgn?? Lijkt me superspannend!! Veel succes!