Merrie veulen, 9 april om 4.30 geboren. Ze heeft nog geen naam, want de eigenaar weet nietm et welke letter die moet beginnen voor de papieren Vulvet is haar mama en papa weet ik niet
Had dit nog niet gevonden! 7 april om 5.30 uur stond naast de vos Sunette een lief mooi pikzwart hengstveulentje met de naam Cadanz S. Vader van deze geweldige nieuwschierigerd is Discovery. Het hengstje is pikzwart, met een grijze koot linksachter, al aardig bejaard dus haha Hij is heel nieuwschierig, en kan al een beetje bokken en stuiteren in stal!
Geboren 10 april, 11 dagen te laat, merrieveulen van Voice uit een Osmium merrie, bruin, wordt waarschijnlijk donkerbruin, met kol en sneb en wat wit aan 3 benen. Ze heet Carry On en is van een kennis van mij, als ik toestemming heb zal ik een foto plaatsen.
gistermiddag rond 12 uur is er bij mijn merrie een merrieveulen geboren, ben er zelf niet bij geweest, ze heeft het stiekem gedaan. Alles is gelukkig goed gegaan en moeder en kind zijn goed gezond. fotos volgen nog.
Mensen hier een merrie geboren even voor achten. Wij lagen allemaal nog te slapen. Maar de eigenaar van de Hengst waarvan Lady drachtig was, zat naar de Cam te kijken en die heeft ons wakker gebeld! Toen ik in de stal, lag ze er net naast.
Dochter van Moran (arabische volbloed)
Laatst bijgewerkt door gomir op 15-04-07 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:max 1 foto
Ik kan mijn tweede en laatste van dit jaar komen melden
EMARIS Snorremans van Germania
is vannacht zo tegen 5u ofzo geboren, dus op 15.04.2007
Een allereerste foto
't is dus een merrieveulen maar niet zoals ik dacht zwartbont, maar helemaal zwart met een brede witte bles en 4 witte benen: 2 hoge, 1 halfhoog en 1 half (binnenkant is tot boven de kogel wit en buitenkant is zwart)
De naam is totaal veranderd, dit omdat we er eigenlijk toch niet tevreden over waren, na goed nadenken en passen en meten zijn we op dé perfecte naam gekomen, een beetje van mama She, en een beetje van papa, co , maakt Shenco Blue (blue van meneers blauwe oogjes, (en dei van mams ofcourse)
Vandaag geboren! om kwart over 6, 12 dagen te laat maar beter laat dan nooit!
Shenco Blue (Cheyenne x Collin van de Gorterstraat) 11-04-07
Zwart bont hengstenveulen met veel wit, 2 blauwe oogjes.
Op 15 april om 23:50 uur is Ysis van de Willon geboren. Alles is super verlopen, binnen 6 minuten was ze er. Vandaag is moeders zelf jarig. Een beter kado had ze zich zelf (en mij) niet kunnen geven. Oooh ja, het is een Fries veulentje zonder 1 wit haartje. Binnenkort foto's.
Nummer5:Op 16 april geboren na een draagtijd van 355 dagen. Hengstveulen Banjer Go-Go.Moeder Hilde x Vader 1ste premie hengst Tossy Go-Go. De opa en oma zijn Shakyra en Toss.
Afgelopen vrijdag, 4 weken waken en 2 weken te laat, is onze Ulriecke (Orame) bevallen van een hengstveulen van Douglas. Een naam heb ik nog niet maar waarschijnlijk wordt het Celtic R. Het is een mooi vos hengstje en heeeeeel erg groot.
Ik zag dat onze veulens nog niet in de lijst staan. 21-01 -Ibalia - Lady (mamma ) -Discovery (pappa) - hengstveulen Casper R. 26-03 -Ibalia - Primadonna van het Rietven - Tenerife - merrieveulen Capriati 14-04 -Ibalia - Ulriecke - Douglas - hengstveulen Celtic R.