als t moet moet t.... maar ben er geen voorstander van en de eigenaar zal er zeker niet voor willen gaan denk ik. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
als t moet moet t.... maar ben er geen voorstander van en de eigenaar zal er zeker niet voor willen gaan denk ik.
), poepen, opgevoeld worden, geinsemineerd worden ect. Geen enkele belemmering.En dat zal de da ook wel vertellen. Er zit alleen 1 nadeel aan en dat is dat ze weer opengeknipt moet worden ong. 2 weken voor de bevalling. Hollybolly schreef:als t moet moet t.... maar ben er geen voorstander van en de eigenaar zal er zeker niet voor willen gaan denk ik.
)
)
saska schreef:hallo, wat naar voor je, die ervaring(en),ik heb geen tijd gehad voor het volledige topic te lezen, maar ik had toch een vraag: hoe komt het dat ze zwanger was van 2 veulens?? de veearts checkt de merrie toch na een aantal weken en als er 2 eitjes zitten wordt er gewoonlijk toch één doodgeknepen??.. we hebben een kennis die veearts is en die dit al verscheidene keren moest doen...
mss is dit al gevraagd maar ik vroeg het me af....
nog veel geluk met je merrie
Neonlight schreef:Sjee, dus weer niet.![]()
Zo te horen is er nu in ieder geval goede begeleiding. En Holly, vorig jaar is mijn merrie ook met de laatste kans drachtig geworden. De hoop nog niet helemaal opgeven!
.... maar ik heb wel veel kans op een tweeling he... en ze zitten te zeuren over haar leeftijd.. maar ze is net een maandje zeventien en niet al bijna een heel jaar en dat is ook een verschil