Oh meis,wat vreselijk voor je zeg...Het was vast een super beestje geweest met zon sport mama en sportpapa!
Wat erg.....Je keek zo uit naar het veulen, en dan nu dit. Heel verschrikkelijk. Ik was ook erg benieuwd naar het veulen, dit bericht komt als donderslag bij heldere hemel.Heel veel sterkte, voor Pasha een knuffel
Heel erg veel sterkte.Dit zijn altijd nare berichten.11 maanden lang leef je ergens naartoe en opeens is er niets....
Wat vreselijk zeg. Dat is niet wat je verwacht als je dan thuis komt. Erg sneu voor jou en Pasha. Veel sterkte!
Oh nee!En ik zat gisteren nog te kijken in je profiel door wie ze gedekt was enal en kdacht dat wordt een mooi veulenke!en nu dit..... heel veel sterkte!gelukkig gaat het goed me Pasha!
Wat een vreselijk bericht Laura. Zoiets wens je niemand toe.Heel veel sterkte komende weken en hopelijk komt je merrie er ook snel overheen.
Wat sneu voor je Laura... Echt heel erg, weet even niet goed wat ik moet zeggen... . Heel erg veel sterkte iig en een dikke knuf voor jou en Pasha!
Wat erg...!! Kijk je er zo naar uit, gebeurt dit... Heel veel sterkte en geef Pasha maar een extra knuffel..lijkt me ook zo erg voor de merrie
Jeetje, wat vreselijk zeg!! Zoiets had je natuurlijk echt niet verwacht.. Wat een schok..Sterkte he..
He wat zonde zeg! Wat een ontzettend naar bericht!Gelukkig gaat het met Pach naar omstandigheden wel goed. Verwen der maar extra goed:)
heh wat een rot nieuws !! zo zonde !gelukkig gaat het met de merrie goed. ga je het nog een keer proberen ?heel veel sterkte.