Kim en Sandra, wat verschikkelijk nieuws! Je hebt de laatste tijd al zoveel narigheid met je paarden gehad, eerst Hinke, en nu dit. Veel sterkte de komende tijd!
Jeetje, ik krijg niet snel kippenvel, maar nu...brrr. Dit jaar zit je echt even niet mee en wat ontzettend jammer van zo'n mooie merrie. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je nog een veulen verwacht de komende weken. Laat dat dan helemaal goed gaan!
wat ene verschrikkelijk nieuws kim, sandra en sushilla heel veel sterkte gewenst het is vreselijk om je maatje te moeten missen,ik oop dat jullie snel met een glimlach aan haar terug kunnen denken en dt het verdriet wat slijt nogmaals heel veel sterkte
Jemig, ik heb er kippevel van! Natuurlijk hoop je dat je paard op een mooie manier dood mag gaan, maar inet op deze leeftijd al... Heel erg veel sterkte
Ik schrok ontzettend!! Zoiets hoor je ook nooit..... Heel veel sterkte meid! Ik heb hier ook wenig woorden voor.. Gelukkig heb je een heel mooi aandenken aan haar: Obelix!! Hopelijk pakt hij het een beetje goed op zonder z'n mama
Als ik eerder ga dan jij , huil dan niet. Want ik zal altijd bij je zijn. Als je me mist, fluister mijn naam. En ik zal er dan voor je zijn. Ook al zie je me niet. In je hart zal ik altijd blijven bestaan. In je gedachten zal ik blijven leven. Want vergeet 1 ding niet. Ooit zal ik je weer zien. Want we zijn voor altijd samen. Ik zal op je wachten tot dat jij komt. Tot die tijd.. huil maar niet. Als je me mist, fluister mijn naam en ik zal bij je zijn.
Lieve Libel,8 dagen nadat Obelix 2 jaar overleden is, is de grote vraag nu WAAROM? We gaan je missen..
*zucht * Dan ga ik nu maar aan het werk.. Hopen dat ik de dag een beetje doorkom...
Sterkte meis, doe je een beetje voorzichtig aan met jezelf?
En als ik dood ga, huil maar niet, ik ben niet echt dood, moet je weten. Het is maar een lichaam dat ik achterliet. Dood ben ik pas echt, als jij mij bent vergeten..