UPDATE:
Vanmiddag, rond half 5 weer even bij het veulen en Lin wezen kijken.
Ze waren verhuisd naar de overkant, naar een kleinere gewone stal. Het veulen liep er gewoon los bij en was rustig. Iig leek het op het 1e gezicht stukken beter.
Alleen stond hij wel telkens wat met z'n koppie omlaag en het leek ook echt of het niet helemaal lekker zit in dat koppie.
Tijdje later kwam de DA er even bij staan. Die melde dat hij waarschijnlijk toch wel blind kon zijn. Niet vanuit de ogen zelf, klinkt raar, maar vanuit de hersens. Dat deel waar het bewustzijn zit, werkt waarschijnlijk niet goed. Hij merkt je ook niet op als je bij ze staat. Horen doet hij als het goed is wel.
Verder proberen ze hem regelmatig de fles te geven, want telkens die zonde erin werken is natuurlijk ook geen pretje. Helaas neemt hij dan maar 2 slokjes uit de fles en stopt dan, net of hij denk dat hij genoeg heeft gehad.
Ik hoop, zo heeeeel ontzettend erg, dat wat hij nu heeft nog door de zwelling komt in zijn hersens en dat het over gaat. Of zijn hersens nog gezwollen zijn weet ik niet, hij is van het infuus af in ieder geval, het komt er denk ik nu op neer dat hij het zelf moet doen.
De DA gaf hem om een uur of 5 nog min. 24 u en max. 48 uur voor we de knoop doorhakken. Wat zie ik ongelofelijk tegen deze dagen op.
Ik weet nu al dat ik kapot ben als het ingeslapen word. Net of er een stukje van Linda dood gaat
Maar ik blijf nog even hopen!