Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

frenia schreef:
Angel is net gescand: heeft 1 follikel van 6 à 6,5cm en das echt HUGEmorgen wordt ze gedekt...dus morgen foto's

en ben gewoon van hyperdepiep zijn vergeten vragen of ze vandaag al gedekt was
 en ben gewoon van hyperdepiep zijn vergeten vragen of ze vandaag al gedekt was  en nu vind ik het ook zo belachelijk om daarvoor nog te bellen...bedoel: is een kundige hengstenhouder en da...dus die zullen het wel niet missen zeker ???
 en nu vind ik het ook zo belachelijk om daarvoor nog te bellen...bedoel: is een kundige hengstenhouder en da...dus die zullen het wel niet missen zeker ??? 
 *
*                                                         
 5 uur pas?? vraag of het eerder kan..
 5 uur pas?? vraag of het eerder kan..

. Ik schat nog steeds komend weekeind, en dan heb ik hulp om te waken, dus dat is echt super.
. Ik schat nog steeds komend weekeind, en dan heb ik hulp om te waken, dus dat is echt super.                                                         

Prachtige foto!
 Prachtige foto!                                                         

mayday schreef:Marlijntje: Jouw paardje is heel mooi drachtig hoor!
Ik heb trouwens een kleine mijlpaal Medyssa is vandaag 235 dagen dus nog zo'n 100 te gaan

Als er morgen verbetering is t.o.v. vandaag, dan hoeft dat ook niet meer! Het is nog wel afwachten nu, maar het lijkt beter te gaan
 Als er morgen verbetering is t.o.v. vandaag, dan hoeft dat ook niet meer! Het is nog wel afwachten nu, maar het lijkt beter te gaan 
 Dat doe ik iig zeker!
 Dat doe ik iig zeker!                                                         

Nicole288 schreef:Frenia: Ben je gek, natuurlijk missen die dat niet! *gelooft heilig dat ze haar allang gedekt hebben met zulke prachtige omstandigheden*
Zo goed?
Cayusejuh: nee dat dan, ze staat gewoon al vast ook. Wat een opvoeding krijgt dat veulen nu al!Prachtige foto!
 ja hihi moets even een ander paard uit de bak halen .. en na 15 minuten worstelen met de stal uit halen..d acht.. so what.., even wachten aan de muur
 ja hihi moets even een ander paard uit de bak halen .. en na 15 minuten worstelen met de stal uit halen..d acht.. so what.., even wachten aan de muur 
 wahaah
 wahaah                                                         
 (k noem je maar ff geen nadine
 (k noem je maar ff geen nadine  )Echt een pracht stel samen
 )Echt een pracht stel samen  En nu al zo netjes vast! knap hoor!
 En nu al zo netjes vast! knap hoor! 

Vorige dracht heeft ze daar 4 dagen over gedaan, dus ben benieuwd.
 Vorige dracht heeft ze daar 4 dagen over gedaan, dus ben benieuwd.