tweeling geboren!!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 19:47

ja, i kheb het in dat geval over manege-lessen. Eigen pony's kan ik me voorstellen. Dan kan je je kind er es een keertje opzetten. Die beginnen toch meestal pas vanaf een leeftijd van 5/6 jaar of niet?

frenia

Re: tweeling geboren!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:08

Ik heb mijn eerste pony met 3 gekregen en heb het eerst op een paardenrug gezeten toen ik...euhm...enkele weken oud was
maar ben beginnen lessen toen ik 6 was. is dus best mogelijk

toen was ik de allerjongstje. tegenwoordig worden er in verschillende maneges in de buurt paard"rij"lessen gegeven vanaf 3 jaar. Die lessen zijn aangepast aan de leeftijd en is idd wat rondhobbelen, goede houding leren, teugels goed vasthouden enzovoort en vooral: lol met je knol.
Is echt fijn voor die kleintjes én een leuke start

maar dit is wel erg offtopic en ik zie ook niet in wat het hier eigenlijk komt doen dit topic gaat over de geboorte van ene tweeling op een manege en heeft dus niets te maken met de leeftijd van de topicstarter of diens lectuurvoorkeur

mymyhorses

Re: wat een discussie zeg! whaha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 16:07

Pooooh wat een verhalen zeg!

Hier even een verhaaltje van hoe wij hylco hebben gewonnen. En over nog 3 paarden…

Ik was dus een jaar of 1. er was een loterij van van een marathon wedstrijd. Je kon meubeltjes winnen enzo en ook een shetlander! Ouders een lotje kopen. En uiteindelijk bleek dat wij de shetlander hadden gewonnen! Maar er was nog een gezin die beweerde dat zij hem gewonnen maar dat was niet zo. 3 maanden later kregen we hem als een ukkie. Stond eerst in de achtertuin en later werd de tuin van mijn opa gesloopt en werd daar een padock gemaakt en stal. mun ouders kochten een stuk maisland en is grasland geworden. Ze kochten er ook nog een new forest van 18 maar bleek toen 20 en toen nog ouder te zijn… mijn buurmeisjes en mijn zus waren aan het ringrijden aant oefenen in de buren’s bak(hadden 2 pony’s. nog steeds) buurmeisje zat er op te rijden en ineens viel Eurio op de grond veerarts erbij kalmering spuitje gegeven en mun pap een buurman naar emmeloord paardenklinic.. hij had een tumor op de darmen ze konden hem helpen voor een operatie voor 4000,- gulden maar er het kon zijn dat hij de operatie niet zo overleven, we hadden maar besloten om hem in te laten slapen.
Op mijn 9e ofzo ben ik op een manege gaan rijden ‘de oorsprong’ maar ik werd later echt te groot voor hylco. En heb ik Spirit gekregen een new forest die heb ik zo’n 3 jaar gehad, is in augustus verkocht en in augustus heb ik ook weer een nieuwe pony gekregen een 4jarige Welsh K. en reed wedstrijden met spirit en rij nu wedstrijden met Daphne de Welsh. En van een stuk gras land is nu een bak gemaakt!

Ik rij nu 10 jaar omdat ik de jaren meetel met mijn verjaardag dus als ik 15 word rij ik 11 jaar. En toen ik 13 was reed ik 9 jaar.

Xxx

Ps, hopelijk kan ik snel de foto’s maken!!!

Megacarmen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 20:57

wordt het niet eens tijd om foto's erop te zetten??

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 01:51

Dat ben ik ook met je eens Megacarmen

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 07:42

Ja, daar ben ik idd ook wel benieuwd naar...

Wiepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 08:43

Is nu 2,5 week geleden dat ze geboren (zouden) zijn. Penny-gehalte stijgt.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 10:09

Mijn vorige pony is als veulentje ook een prijs in de loterij van de ponyclub geweest! Wij hebben hem niet zelf gewonnen, maar hoorden het later van iemand. Foto's staan wel in mijn profiel (Flame). Was nog een leuke pony ook, ben er zelf uiteindelijk M2+8 mee geworden en later is hij nog Z1 gestart.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 10:20

Bestaat die tweeling wel??

ijsklontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 10:50

ja dat begin ik me ook wel af te vragen. Ze is toch niet de enige op die stal die op bokt komt?????

savath

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 10:55

Ik kom ook regelmatig kijken om te zien of de foto's er al opstaan,
maar denk dat het bluf is.

krissie1985

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:06

jah ik kijk ook regelmatig.. maar jammer genoeg nog steeds geen foto's!!

Megacarmen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:41

Ja want ik dacht al van laat ik het maar es vragen maar ik geloof dat er niets van waar is ..achja jammer hoor

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:48

ik begin ook een beetje te twijfelen

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 14:34

Het penny gehalte stijgt langzaamaan. Maar het kan eigenlijk toch best zijn dat ze nu niet thuis is ofzo? Of gewoon niet meer komt kijken? We hebben hier zoveel bokkers met rare verhaaltjes die uiteindelijk wel gewoon waar zijn. Dus van mij krijgt ze het voordele van de twijfel
Maar ik ben idd nog immer benieuwd naar de foto's.
Groetjes, mij

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 09:40

sluit me volledig aan bij (wat een naam by the way ) Pluttersput

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 12:06

Ja goed, kan er ook niks aan doen. Ik zat wat te emmerren om n naam te krijgen, en er was er geen een meer vrij... Dus toen was Pluttersput het eerst en eigenlijk ook het enigste dat me binnenschoot, dus daarom
Groetjes, mij

mymyhorses

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 14:53

het spijt me heel erg maar ik mocht maandag niet naar de les en dinsdag heb ik zelf les maar ik moest daarna gelijk naar huis omdat ik naar categesatie moest( weet niet of ik het goed geschreven heb) en ik moet helaas volgende dinsdag daar ook heen maar die maandag kan ik wel naar de les van mijn zus. dus dan zal ik even kijken waar de veulentjes zijn en zal ik foto's maken!! maar denk asjeblieft niet dat dit een penny en of een leugen verhaaltje is.

xxx

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:40

Oké, ik wacht met geduld hoor

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:44

gaaf hoor, bij ons is er vijf jaar geleden ook een tweeling geboren op de manege, 1 van de twee staat er nog. ander heeft het wel overleeft maar is verkocht

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:54

Ben benieuwd naar foto's

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 06:59

viefdepief schreef:
Mijn vorige pony is als veulentje ook een prijs in de loterij van de ponyclub geweest! Wij hebben hem niet zelf gewonnen, maar hoorden het later van iemand. Foto's staan wel in mijn profiel (Flame). Was nog een leuke pony ook, ben er zelf uiteindelijk M2+8 mee geworden en later is hij nog Z1 gestart.

wat grappig, mijn pony was ook een prijs dat hoorde wij ook achteraf... tobias was ook leuk! ik was er M1 dressuur, M sgw en Z springen(ZZ startgerechtigd) mee...
'dat was dus een mooie prijs'

mymyhorses

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 11:27

leuk!!

vbps

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 11:34

Lieneke is geen penny hoor!! mymyhorses niet!! }> ze mag niet naar de les van haar 'aardige' moeder
dus niet gelijk zeggen penny

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 14:11

'aardige' moeder?? Er zal wel een grondige reden zijn waarom ze niet mag, om daar zelf zo kinderachtig/penny over te gaan doen...