Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gefeliciteerd Jollyjoker!!!
 Gefeliciteerd Jollyjoker!!!  
  Echt een schatje hoor!!!
 Echt een schatje hoor!!!  

. Haha.. Volgens mij wil Ivanka "Hekkensluiter 2005" worden
 . Haha.. Volgens mij wil Ivanka "Hekkensluiter 2005" worden  .
 .                                                         

! Het wachten begin ik beu te worden, maar toch.. het hoort er wel bij en ik kan er ook vrij weinig aan veranderen
! Het wachten begin ik beu te worden, maar toch.. het hoort er wel bij en ik kan er ook vrij weinig aan veranderen  .
 .  .
 .  ! Jij bent volgend jaar dus waarschijnlijk weer van de partij
 ! Jij bent volgend jaar dus waarschijnlijk weer van de partij  !
!                                                         
 .
 .  . Heel fijn Vank
. Heel fijn Vank  !
!  

Maar goed, eerst nog een mooi ei krijgen en drachtig worden, dan zien we wel weer verder...
 Maar goed, eerst nog een mooi ei krijgen en drachtig worden, dan zien we wel weer verder...                                                         

Nicole288 schreef:
Macy: Bad girl! Niet doehoeeen.. mijn merrie wil niet eens drachtig worden met al die verhalen van jou
(net gescand na 18 dagen en ze was leeg)

!!
 !!  !
 !                                                         

Het hoeft volgens mij niet perse te glazen hoor, ik ken genoeg merries waarbij dat ook niet is gebeurd..
 Het hoeft volgens mij niet perse te glazen hoor, ik ken genoeg merries waarbij dat ook niet is gebeurd.. Kan jij hier volgend jaar ook gezellig meekletsen! (Mag natuurlijk ook als je geen drachtige merrie hebt he
 Kan jij hier volgend jaar ook gezellig meekletsen! (Mag natuurlijk ook als je geen drachtige merrie hebt he  )
 )                                                         

Nicole288 schreef:Macy: Bad girl! Niet doehoeeen.. mijn merrie wil niet eens drachtig worden met al die verhalen van jou
(net gescand na 18 dagen en ze was leeg)

Normaal is dat niet zo.. Iemand toevallig enig idee hoe ik dit weer normaal kan krijgen?
 Normaal is dat niet zo.. Iemand toevallig enig idee hoe ik dit weer normaal kan krijgen?