Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Odess schreef:Spenen kunnen nog wel een stukje voller. Duurt nog wel een dag of 2/3 schat ik zo gebaseerd op wat ik bij odessa zag. (net alsof ik nu expert ben)
We hebben inderdaad best veel meegemaakt samen. Jij was er ook al vanaf het begin bij en hebt ook erg met ons meegeleeft! Ben zo benieuwd naar Ivanka Jr.! (blijf het zeggen)
.
.. We wachten "rustig" af.
. En mijn andere digi, daar heb ik nu even geen batterijen voor. Dus ook even geen foto's. 

parouscha schreef:Odess schreef:Spenen kunnen nog wel een stukje voller. Duurt nog wel een dag of 2/3 schat ik zo gebaseerd op wat ik bij odessa zag. (net alsof ik nu expert ben)
We hebben inderdaad best veel meegemaakt samen. Jij was er ook al vanaf het begin bij en hebt ook erg met ons meegeleeft! Ben zo benieuwd naar Ivanka Jr.! (blijf het zeggen)
Uiers zeggen helaas niets.
Ik heb in 2000 een merrie gehad, die had nog helemaal niets kwa uiers.
Pas na de geboorte schoten ze een beetje vol, had gelukkig veulenmelk gekocht
Bij haar waren de uiers wel een goede graadmeter.
Nou een nieuwe dan maar. Geloof nog steeds in een merrie!!! We gaan nu voor 14 juli
!!
)
.
. Hier ging ze volgens mij net een vlieg wegzwiepen. Ik moet wel zeggen dat ze haar staart wel wat hoger lijkt te dragen
.
.
) , omdat ik haar stal uit ging mesten en anders blijft ze in haar stal staan en dat is niet zo handig
.
. Oogjes halfdicht..