Vind het persoonlijk mooi dat ie gewoon twee normale ogen heeft, vind ik zelf sprekender. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vind het persoonlijk mooi dat ie gewoon twee normale ogen heeft, vind ik zelf sprekender. vera schreef:Weet je zeker dat Gunner niet zijn vader is!!!![]()
![]()
http://www.mcquaystables.com/Reining/Gunner.htm
Kijk hier maar eens! Een geweldige reininghengst, paint maar tegenwoordig ook bij het Quarterstamboek ingeschreven![]()
Ik vind het een geweldig veulen!!!
mooie hengst trouwens!!!! Ellende schreef:Hij heeft een ontzettend lekker bekkie zegVind het persoonlijk mooi dat ie gewoon twee normale ogen heeft, vind ik zelf sprekender.

irene schreef:Nooit gedacht dat ik ooit nog eens zou zeggen dat ik een melkmuil leuk vind, maar ik vind Lodewijk helemaal fantastisch![]()
Gefeliciteerd met deze knappe jongeman.

irene schreef:irene schreef:Nooit gedacht dat ik ooit nog eens zou zeggen dat ik een melkmuil leuk vind, maar ik vind Lodewijk helemaal fantastisch![]()
Gefeliciteerd met deze knappe jongeman.
En of de duvel er mee spot, bij mij is vanmiddag een look-a-like geboren, dus zullen we in de toekomst 2-span gaan rijden?![]()
![]()
viewtopic.php?f=59&t=414678
Anna-Jelly schreef:Issie te koop??
Ik vind hem geweldig!!

Cute schreef:Gefeliciteerd.
Geweldig dat witte koppie. Hij is prachtig geverfd en ook nog eens precies wat je besteld had
Anya schreef:@Vera: ik moest inderdaad meteen aan Gunner denken. En heb mijn hoofd afgepijnigd hoe dat type wit op het hoofd heette. SM wist het: medicine hat