Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Francis schreef:Fleets Lil Sensation of Fleet of Sensation (Fleet Sensation bestaat al)
Sensational Lil Flake of Sensational Lil Fleet
Fleet Fantastic Flake (s-je achter Fleet kan net niet meer)
Fleets Fabulous Flake (dan kan het s-je net wel. Bij deze laatste twee kun je Fleet(s) natuurlijk ook helemaal weg laten...)
. Dan had ik nog maar wat langer in de buik moeten blijven
. Malibu schreef:... (Fleet's Flake Sensation)...
Francis schreef:Malibu schreef:... (Fleet's Flake Sensation)...
zonder ' nog steeds 1 letter te lang. Je mag 21 'tekens' gebruiken en de spaties worden meegeteld. Daarom schrijven sommige mensen alles aan elkaar, zodat het wel 'past', maar dat komt de leesbaarheid vaak niet ten goede. En dan krijgen paarden op de show soms héle rare namen...
(alhoewel ik wel een zwak heb voor paint en quarters)
Francis schreef:Hi, even héél erg off-topic, maar moest even grinniken om je onderschrift Mac...
Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar Fly droeg uiteindelijk op 2 of 3 dagen na een jaar... het kán nog even duren dus... }>
. Niet, dus. Simply zit al een tijdje over haar vorige draagtijd heen. Het zal de kou wel wezen. Het "dikke buiken" topic
staat er vol mee
.
)
Francis schreef:Wees maar blij Mac... je zal afgelopen nacht een werpende merrie hebben gehad! Er is op verschillende plaatsen min20 geregistreerd! Je veulen zou ter plekke vastvriezen aan de grond!
Ik zou met deze temperaturen in ieder geval toch een veulendekentje klaar hebben liggen... vind het net ff te koud. (oh jee, wat zeg ik nu... krijg ik weer de anti-deken-lobby over me heen!![]()
)
Maar we gaan vreselijk off-topic! Gelijk even wat aan doen:
Fleets Lil Snowflake (alleen maar even om on-topic te komen, vind Flabbergasting Flake toch het leukst.. maar't is Skippy's keus dus extra inspiratie kan nooit weg natuurlijk)
?? 
jeddah schreef:... ik heb ook een merrie gehad die precies 365 droeg... erg leuk, not!...
marleendv_88 schreef:Wat een mooi veulentje...wel apart...zwarte merrie en dan een licht veulentje...
( niet blozen Nanda!!! Vind het echt leuk en lief dat je zulke mooie foto's hebt gemaakt!!!) heeft vandaag weer prachtige foto's gemaakt van ma en zoon in de wei! Ik heb ze hier niet, die komen nog op cd-rom, maar misschien dat als ze dit leest...ze er nog een paar opzet!
: [naam] in galop, in draf, wankelig, naast mama etc. in de sneeuw!!!
)op zet...
*kijkt heel lief*

...en morgen moet ik verder van 13.00 tot 22.00 uur werken...helaas geen internet....waarom bestaat er nou geen veulenschapsverlof
???
!
.