jammer dat ik alleen rijpaarden (en een shet) verzorg.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leonoor schreef:tot voor kort had ik 3 merries, maar die zijn allen weg (door omstandigheden). Dus het is niet aan mij om foto's van de dames te plaatsen....
Ze zijn alledrie wel drachtig van mijn eigen hengst:
De veulens zijn straks nog wel van mij..... die komen na het afspenen terug of worden verkocht
elady schreef:Hi
Ik heb al die dikke(r wordende) merries langs zien komen, maar ben benieuwd door wie ze gedekt zijn.
Lady is gedekt door Anton 343
Lady:
Anton 343:
jeddah schreef:En hier de Obsesed To Impress, deze hengst staat in de VS en ik heb hem in 1992 op een show gezien, ik ben toen gelijk voor het leven verlieft op hem geworden en mijn droom sindsdien is een veulen van hem fokken, en die komt nu (dankzij bevroren sperma!!) binnenkort eindelijk uit!
http://pic5.picturetrail.com/VOL66/8468 ... .jpg[/img]
Melina schreef:Haverkamps Saké is gedekt door;
Krimh
Eind deze maand, nog maar 2 maandjes..... spannend![]()
Gr. Melina
PaysBas schreef:
Wat een spierbundel!!! Indeed Impressed!!!![]()
Lang leve de vriezer.
Hoe heb je overigens het contact gelegd met de eigenaren van deze
hengst??? Hoe verloopt dat gehele proces van KI diepvries???
Hahahl..dat is een goede. Jammer dat we moeten beginnen met een P,Q, R of S..dus als je nog iets leuks weet.Citaat:Wat een ongelofelijke lekker ding deze Fries. Echt BEELDSCHOON.
Naam suggestie voor het veulen Absolute Beautifull Combination kortom
ABC.
Jeroentje schreef:Leonoor schreef:tot voor kort had ik 3 merries, maar die zijn allen weg (door omstandigheden). Dus het is niet aan mij om foto's van de dames te plaatsen....
Ze zijn alledrie wel drachtig van mijn eigen hengst:
De veulens zijn straks nog wel van mij..... die komen na het afspenen terug of worden verkocht
Mag ik vragen wie er voor deze hengst staat? Diegene komt me namelijk bekend voor (weeet alleen niet waarvan!)
dewilover schreef:@ Jeroentje
Nee dit is geen goedgekeurde dekhengst......maar deze konden we een poosje bij mij op de manege 'lenen' en hij heeft toen een aantal merrie's gedekt. het maakt mij verder ook niet uit of hij wel of niet is goedgekeurt het gaat mij erom of het veulentje gezond word...en aangezien dewi een kruising is....
maar als jij hielke aanziet voor een goedgekeurde dekhengst
bientoi schreef:mijn fjord tigra is gedekt door halldor
dit is tigra:
tigra is nu 9.5 maanden en het schiet al op
Jeroentje schreef:bientoi schreef:mijn fjord tigra is gedekt door halldor
dit is tigra:
tigra is nu 9.5 maanden en het schiet al op
Sorry hoor maar ik las eerst dus Ford Tigra! Toen d8 ik al dat kan niet van een Tigra is van OPEL! ahah... mijn fout! haha... wat een actie zeg... ik ben wel blonT!
TequilaRos schreef:Oke dan doe ik ook even mee. Wij hebben 3 merries drachtig:
Gianka (Wolfgang x Pion)
Drachtig van United
Panylla (van Panylla@bokt (zussie)) (Balzflug x Wolfgang)
Drachtig van Gribaldi
En mijn eigen dame Tequila (Rossini x Wolfgang)
Drachtig van Numero Uno