Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loolapelooza"]
Zo Jeddah ze ziet er prachtig uit! Heel wat anders dan mijn ongetraind moddermonster.![]()
Ik zie nog niet echt een buik, wel een kónt.
[/quote]
THANKS!!
[quote="Loolapelooza"]
Over ik geloof 9 dagen zit mijn merrie ook op 6 maanden, dagelijks inspecteer ik die buik en als je ze van de zijkanten bekijkt zie je al wat verandering. Weet niet of dat van het eten is maar het lijken zo 2 lichte welvingen zoals je bulten ziet bij die van Nimber. Mijnes lijkt dat ook te hebben maar minder en iets hoger.
[/quote]
JA, JA! Dat zie ik ook bij Simply! Iets aan het uitdijen in de flanken, waar ze normaal wat "deuk" hebben!
[quote="Loolapelooza schreef:Ik zal 1 van de dagen is foto's maken. (van de buik dan hé)
jeddah schreef:Hier Simply d'r buik op bijna 6 maanden (nog een paard dagen!), ze is nu al meer "drachtig" lijkt wel dan met haar eerste veulen. Vanaf welke maand kan je ook alweer het veulen zien bewegen?? Ik weet het allemaal niet meer!!
[image]
Citaat:Voeren jullie trouwens ook allemaal merriebrokken bij en zo ja, wanneer beginnen jullie daarmee? Wat zit daar eigenlijk extra in wat het 'merriebrok' maakt zegmaar? (sorry, maar ik ben nog maar een beginneling )
MissSol schreef:In haar gedrag naar andere paarden toe is ze heel erg fel geworden! Er mag geen ruin in de buurt komen en vooral bij haar stal als ze even snuffelen dan gilt en slaat ze al. Hoe zijn de andere merries daarin?