Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
proudmama schreef:Gefeliciteerd CP en Polo, wat een verrassing zo op het land en lekker soepel bij allebei.
Floropori het kan met de placentitis inderdaad alle kanten op en we houden overal rekening mee.
Ook inderdaad met zwak veulen AM , wat dat betreft hebben wij besloten niet alles uit de kast te gaan trekken hoe hard het ook klinkt en lijkt.
DA zegt ook dat het altijd wat zwakker zoublijven en je constant in de kosten gaat komen ivm ontstekingen in dat lijfje.
Zij wil dat wij naar Utrecht gaan om te laten veulenen maar wij zijn bang dat ze dan alles uit de kast gaan trekken voor een veulen wat toch niet goed is,.
Het komt zoals het komt, lukt het niet ( uiteraard wel met de zonodige zorg) dan is dat heel erg verdrietig maar houd het op, komt er toch een gezond veulen dan zijn wij uiteraard dolgelukkig.
Even voor de duidelijkheid , het gaat mij niet om de kosten, maar om een dierwaardig bestaan .
Wpaard schreef:Dat mag niet van haar omdat het haar stal is en joly mag het pas als haar paard is ingeslapen maar dat kan nog jaren duren..
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een ander plekje want ben klaar met het gezeik en gezeur.
Cynthia82 schreef:Charisma schreef:Cynthia:wat is ie knap! Ben je er al uit wie blijft...?
Nee, hou op![]()
Woensdag gaan Fi en Blue naar de wei waar Idris ook staat, dan staan ze lekker bij elkaar en ga ik de halve zomer maar voelen wat ik voel. Het wordt een drama denk ik