Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvk schreef:Setteli, power and paint ken ik. Ik heb met hem gewerkt toen hij nog bij van Baalen stond. Hele gave pony! Ben heel benieuwd wat er uit jou combinatie gaat komen.
Janinevv schreef:Feanyth mooie dames hoor!
Haha ik weet z’n naam nog geen eens, drie jarige hengst zou keuring gaan. Maar als alles afgerond is ga ik definitieve hengsten keuze maken. Ze hebben er drie staan
Setteli schreef:Mooie merrie Feanyth!
Mijn zusje heeft ook een veulen van Mr Right uit een merrie van 1.60 gefokt. Deze is inmiddels 3 en laatst aangewezen bij het NRPS. Hij is op 1.52 gemeten. Maar die merrie is volledig paard gefokt, ik heb er nog pony achter zitten. Dus ik heb goede hoop voor een D-pony. Maar je weet het nooit.
Kiss1990 schreef:Janinevv schreef:Feanyth mooie dames hoor!
Haha ik weet z’n naam nog geen eens, drie jarige hengst zou keuring gaan. Maar als alles afgerond is ga ik definitieve hengsten keuze maken. Ze hebben er drie staan
Naar welke hengstenhouder ga jij? En tussen welke hengsten zit je te twijfelen? Ik las dat jij ook een welsh A hebt vandaar mijn vraag
Janinevv schreef:Vind soms dat je de jonge hengsten ook een kans moet geven maar is wel lastig en je weet niet zeker of ze iets mee geven of niet