Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renske_W schreef:Aaah hier wat frustraties...
Vorige week met scannen 6 eitjes, dus besloten 15 april weer opnieuw te kijken.
Staat de merrie nu mega hengstig en staat de vrachtwagen deze week bij de garage voor groot onderhoud.![]()
Maar eens kijken of ik vervoer kan regelen... En dan toch vanavond nog een keer scannen.
Renske_W schreef:Ik had deze merrie ook nog niet hengstig gezien, en ken meer merries die niet hengstig tonen, heel fijn in het werk.
Maar als je wil fokken lastig.
Hoop dat ik vervoer geregeld krijg voor vanavond. En anders slaan we deze cyclus over en wachten we op de volgende.
Imaginaerum schreef:Brigitte_D schreef:Gefeliciteerd, fijn als het zo vlot verloopt.
Hier laat ik vanmiddag de merrie scannen, eens kijken hoe het ervoor staat, al verwacht ik er niks van want d'r gebeurt vast nog 0,0
Spannend! Hopelijk zijn moeder én dochter gauw wakker qua hormonen.
baudyh schreef:Renske_W schreef:Ik had deze merrie ook nog niet hengstig gezien, en ken meer merries die niet hengstig tonen, heel fijn in het werk.
Maar als je wil fokken lastig.
Hoop dat ik vervoer geregeld krijg voor vanavond. En anders slaan we deze cyclus over en wachten we op de volgende.
Ik zou wachten. Als ze vorige week nog 6 eitjes had en nu weer hengstig is dat klopt niet.
BusyMissy schreef:Gefeliciteerd Corina, zó fijn wanneer het in 1x lukt.
Nu hopen dat het zich verder ook goed ontwikkelt.
Die €1500 zijn dan de kosten die je nog naast het dekgeld betaalt Quir?
Ik hou altijd een kosten lijstje bij per veulen en ik zit daar vaak toch ook wel aan wanneer ik paspoort, chippen enz meereken, zeker wanneer ze niet meteen de eerste keer drachtig raken. Ik verzeker ook altijd de dracht, dat is natuurlijk ook best prijzig.
BusyMissy schreef:Gefeliciteerd Corina, zó fijn wanneer het in 1x lukt.
Nu hopen dat het zich verder ook goed ontwikkelt.
Die €1500 zijn dan de kosten die je nog naast het dekgeld betaalt Quir?
Ik hou altijd een kosten lijstje bij per veulen en ik zit daar vaak toch ook wel aan wanneer ik paspoort, chippen enz meereken, zeker wanneer ze niet meteen de eerste keer drachtig raken. Ik verzeker ook altijd de dracht, dat is natuurlijk ook best prijzig.