Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Was wel benieuwd!
maar bij deze toch even een foto
goh kijk nu naar mn eigen husky van waar gaat de tijd heen hij word dit jaar juni gewoon alweer 5
leuke naam ook , mijn dochter heet ook Hayley 

hihi! vet blij mee
Als je twijfelt om te verkopen is het achteraf moeilijker in mijn ervaring
Dus ik probeer steeds op voorhand een besluit te maken en dan valt het voor mezelf ook beter mee
Hier worden de veulentjes van Jade en Satinka zoiezo verkocht (ookal maken ze heel mooie smoky cream overo en grullo tovero merries
)
Ik mis dit jaar mijn Cheyenneke ook wel met haar gevlekte uier. Is zo toch eens iets anders dan al die standaard zwarte uiers he
misschien best wachten tot jij thuis bent om te dirigeren 
Meestal gaat het gewoon goed, maar het is wel begrijpelijk dat je een beetje angstiger wordt aangezien we hier in het topic het geregeld zien mislopen... We zitten hier dan ook met een hoop merries bij elkaar, waardoor statistisch gezien er hier wel eens complicaties voorbijkomen spijtig genoeg.. Gelukkig kunnen we hier allemaal uit leren en blijven we alert.
Is het de 4e keer uit dezelfde combi?

Die kont met aalstreep is Satinka, de nieuwe red dun overo 

Die van haar zusje Jade ook vrij uitgebreid, maar vallen daar gelukkig een derde weg gezien ze homozygoot zwart is en dus alle vos-kleuren wegvallen.
Vorige jaren was dat enkele daagjes voor de bevalling. Uier is vol, maar ze moet nog wat zakken op de melktest, nog steeds tussen 6.5-7 nu. Maar dat kan snel gaan. We houden haar in het oog 

Als ze zo hard aan de andere paarden hangt is het idd misschien beter dat ze ze nog kan zien. Hier gaat Jade snachts apart in de stal, maar overdag gaat ze terug met Satinka op de weide. Ik zou inderdaad zoals Noisy zegt er ook wel voor zorgen dat het veulen niet gescheiden kan worden geraakt moest je de bevalling missen..
Hoe zat dat ook alweer? Naar onder = hengst en opzij = merrie? Fotsy weet dit vast
silvana1984 schreef:[ [url=m/hTSnYG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hTSnYG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F3pIFy.jpg]Afbeelding[/url] ]
We hadden het gisteren over uiers de mijne heeft zucht en zit op 302 dagen hierbij een foto gedaan. Het word steeds dikker.
Ook een foto van onderen geprobeerd ze stond op rust dus een beetje scheef beeld