Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mars schreef:Het gaat om degene die de beste PR voert en dit jaar dingen er enkelen mee die daar een ster in zijn. Of hele HK topics vol vriendjes hebben die toch wel stemmen. Jammer, want zo gaat het minder om de veulens en meer om een soort populariteitsverkiezing. Degenen die altijd al (zorgen dat ze) in de spotlights staan komen nu wederom in het zonnetje.
Dus ik snap heel goed dat minder mensen hun veulen opgeven, het is niet heel aantrekkelijk meer. En als eigenaar is je eigen veulen toch de leukste/mooiste dus wellicht dat er veel mensen zijn die de verkiezing niet van toegevoegde waarde vinden.
Daphara schreef:Het aantal reacties dat je krijgt is ook afhankelijk van schrijfstijl en foto's.
Niet per definitie populariteit, want de populaire bokkers waren ooit eens ook gewone bokkers net als jij en gaande weg groeit de populariteit vanwege schrijfstijl, foto's enz. Mensen voelen zich nou eenmaal meer betrokken als ze een goede voorstelling kunnen maken van wat de schrijfster vertelt.
purny schreef:Met andere woorden: Als jij als bokker zijnde een fulltime baan hebt en andere prioriteiten dan 24 uur per dag bij wijze van spreke bij je veulen bent val je al af dan wanneer je thuis zit zonder baan en wel de hele dag de tijd hebt om elk haartje bij wijs van spreke te fotograferen, dan maak je kans
.
. Inmiddels is hij ook verkocht (staat nog wel bij mij), dat vind ik ook niet zo netjes om mee te doen met het veulen van nu iemand anders.