Zooo daar is Falabella. Wat heeft ze ook een lange manen! Van de uierfoto kan ik helaas niks maken.
pretty
Geplaatst: 27-03-15 13:53
ponyparadijs schreef:
Jongens die pendel moet wel overwegend gelijk krijgen hoor. Dan hadden jullie de bestelling maar beter moeten door geven bij de dekking hahaha
Oei ik heb mijn chakra's of zo niet genoeg geopend ofzo?
XshaartjeX
Geplaatst: 27-03-15 13:56
astridklomp wat een mooi veulen! Daar ben je vast heel erg blij mee. Die foto met moeders er bij is prachtig! Joyce en Nicole heel veel sterkte vandaag. Fotsy gefeliciteerd met je verjaardag! skaay, met zulke uiers zou ik niet meer van stal weg durven gaan
zo ziet het er bij vik uit, dit is van gisteren op 326 dagen.
Laatst bijgewerkt door XshaartjeX op 27-03-15 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik wil ook wel eens gependeld worden :p Jullie maken mij nieuwsgierig.
Wat een knap droog veulentje zeg! Prachtkleurtje ook weer.
Ja Bella haar manen zijn mijn trots (of ja hare uiteraard hahah). Ze was alleen nog niet zo schoon haha kwam net van de wei af Komt altijd spieken als ik binnen bezig ben de schat.
ponyparadijs
Geplaatst: 27-03-15 14:04
pretty schreef:
Oei ik heb mijn chakra's of zo niet genoeg geopend ofzo?
Chakra's geopend? hahaha waar vliegen we nu weer heen?
Wat een mooi veulen astridklomp, en wat een aparte kleur!
AstridJ
Geplaatst: 27-03-15 14:11
Ik ben superblij!!! Sorry dat ik verder niet op anderen reageer, zit op een roze wolk...
Hier zie je de kleur beter:
pretty
Geplaatst: 27-03-15 14:12
Hihi Astrid dat was nou wat ik horen wilde. Het kwam er allemaal nogal nuchter uit. Nog een beetje in droomstand waarschijnlijk. Ze is prachtig en bijzonder!
PP omdat ik het pendelen al vrij zweverig vind,dacht ik,nou nog een schepje erbovenop doen.
Xshaartje die lijkt helemaal nog geen haast te hebben.
wat een prachtig merrieveulen Astrid. Ben ook wel benieuwd naar haar kleurtje
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 27-03-15 14:48
Donders wat een mooie kleur zeg! Je zat nog te twijfelen wat voor kleur het was, heb je voorbeeldfoto's van die kleuren bij volwassen dieren? Ben we heel benieuwd daar naar, omdat het zo apart is.
Dank je pretty! Maar waar koop je die dan? Ik kan het tot op heden nog niet vinden?
Wow wat een bijzonder kleurtje die champagne!
Tiet foto's met harsjes. Dat wordt spannend!!!
tanjaatjuhh
Geplaatst: 27-03-15 15:03
Hallo allemaal! Meld me ook weer. Bij ons is passie het eerste dit jaar. En ze maakt haast lijkt wel. Ze is 26 april uitgerekend en maakt al behoorlijk uier aan , zal morgen er eens een foto van maken.