Kunnen jullie ook zelf niet op de low alert knop drukken? Ik probeerde vanochtend te drukken voor Pistol, maar ik kreeg dat ik er daar geen toegang voor heb Heb de bevallig zelf gemist
nee volgensmij is het nu zo dat je wel de eigenaar of marestare kan waarschuwen en dat de eigenaar alleen low en high kan geven. omdat er vaak onnodig een low word gegeven. tenminste zo dacht ik dat het was.
Gem
Geplaatst: 16-01-14 11:53
Nee, dat kan al enkele jaren niet meer . Er werd blijkbaar nogal vaak onnodig op de knop gedrukt, eigenaar voor niks uit zijn bed, dus mogen tegenwoordig alleen eigenaren en staarders van het eerste uur op low of high drukken. Mocht je toch denken dat actie nodig is, kun je het telefoonnummer bij de cam bellen. Heb ik in alle jaren dat ik nu kijk twee keer gedaan.
Omschrijving: Wish N Dream "Sister" @ Heluva Ranch - Original due date January 15 Locatie: Meridian, Idaho URL voor agendapublicatie: http://www.heluvaranch.com/ Datum: Woensdag, Januari 15, 2014 Toegankelijkheid: Publiekelijk Categorie: Due Date* Aangemaakt door: Open Agenda ( door Cherie Hoskins ) Gewijzigd: Donderdag, Januari 16, 2014 2:05a.m. (ante meridiem), 's morgens EST