Boswandeling met merrie & veulen, dan 6 weken oud, kan dit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

famke43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 18:38

Barb77 schreef:
famke43 schreef:
.... en deze eigenaren zijn anders dan de andere eigenaren. deze maakt het echt niks uit of 'het wel goed met ze gaat'
wij moeten alles maar regelen en hun betalen wel. zoals hoefsmid, dierenarts etc. deze hebben totaal er geen verstand van.
ik snap wel dat hun aansprakelijk zijn, maar als hun zelf toestemming geven, kan ik geen reden bedenken om dan niet te gaan ivm met 'als er iets gebeurt'

Misschien kan het hun niets schelen, maar jou als goeie ponyknuffelende verzorgster toch wel?!?

Ik snap dat de meningen verdeeld zijn in dit topic. Puur lichamelijk gezien zal een korte boswandeling vast wel kunnen. Waar ik me zorgen maak is het (al dan niet n.a.v. de vragen van andere Bokkers) veranderende/aangevulde verhaal. Ik ben er b.v. niet van overtuigd dat je ouders daadwerkelijk mee gaan. Ook maak ik me zorgen over jullie ervaring met boswandelingen met pony's en ervaring met merries met veulens. Last but not least neem je gelijk ontzettend veel hooi op je vork door merrie, veulen én hengst mee te nemen. Ik snap dat jij en je vriendinnetje allebei een paard willen vasthouden (/er stiekem toch op willen rijden :x ), maar veiligheid en het welzijn van de beestjes boven alles: begin gewoon met een wandelingetje met enkel de hengst en als dat goed gaat eens met merrie en veulen (als beiden inmiddels netjes meelopen). Kan best dat je aan 1 zo'n kleintje met z'n tweeën al je handen vol hebt :D :)) ;)

mijn ouders gaan echt wel mee hoor! die zouden me nooit (ook al is het met een vriendin) het bos in sturen. en we nemen de hengst niet meer mee, en de boswandeling is uitgesteld tot de zomervakantie, omdat we net te horen hebben gekregen dat we de laatste week voor de vakantie elke dag 2 repetities hebben. dus dat wordt hem dan ook niet. en we gaan niet rijden! we gaan langelijnen door het bos. en zo heel lang wordt de boswandeling niet, half uurtje ofzo

verwijderd13

Re: Boswandeling met merrie & veulen, dan 6 weken oud, kan dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 18:06

Kleine vraag, hoe is het nu ijgenlijk afgelopen ? Hebben jullie het veulen meegenomen, ik weet het ben een beetje laat xd nujaaa

famke43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 19:19

SachemLover schreef:
Kleine vraag, hoe is het nu ijgenlijk afgelopen ? Hebben jullie het veulen meegenomen, ik weet het ben een beetje laat xd nujaaa

Het is verplaatst naar de zomervakantie, niet omdat we het zo sneu vonden voor het veulen, maar omdat het qua (?) tijd niet uitkwam