Nee niet online...dus móet zelf waken.Overdag staat ze lekker alleen rustig op de wei dus zou ze het ook kunnen doen.Wel een hoop mensen die mee opletten!
Ben zelf ook erg benieuwd mede doordat de hengst en merrie elkaar in mijn ogen echt perfect aanvullen. Voor mij toch wel een match made in heaven,dus als ze al elkaars goede punten overnemen dan verwacht ik iets heel leuks!
Mel harst niet...die.geeft al.om de dag een drup melk.Toen ze van Bel beviel had ze minder uier...
Bimmetje
Geplaatst: 23-03-12 21:05
ja deed wilma vorige keer ook en daarna toch harsen en melk eruit spuiten tijdens het lopen. Die avond is devin geboren. Fopmerrie's zijn het. Ik heb vorige keer ook zeker 4 - 5 weken liggen waken vanwege de melk drupjes.
Het is niet vanwege die drupjes...ik blijf enkel als ze onrustig is. En haar kling was bleekroze en nu leek hij echt anders van kleur.Veel roder...kan verlichting van de stal zijn maar toch.maar kijken
Bimmetje
Geplaatst: 23-03-12 21:16
ja natuurlijk moet je gaan kijken. Geen enkele merrie is hetzelfde, dus wie weet!
Daarom als ik haar niet volledig vertrouw dan ga ik er heen.
Ze kan het ongetwijfeld zelf ook wel maar vorige keer leek de melk goed op gang te komen maar kwam er sochtends bijna niks meer uit,dus Balance had enkel alleen de biest op.En wil nu toch wel ff dubbelchecken...
Dat moet je ook zeker doen! Als ik het niet vertrouw ga ik ook meer kijken. Tuurlijk! Ik wens je heel veel succes, want ik geloof nooit dat het nog lang zal duren. Dit weekend zal het toch wel gebeurd zijn.