Dian (baasje) zegt dat als ze met haar kont begint te schuren, dat het dan niet lang meer duurt. En schuren met haar kont doet ze nu zeker wel.maar ja, wat is niet lang?? hehe
Ja precies.. Als ze nou even duidelijk zijn. En die merries ook. Ik moet morgen om half 6 weer op, dus ik ga niet al te laat, maar zou het wel jammer vinden als ik het mis.
ben niet nieuwsgierig: waarom is de kip sate verboden? ik ga met een half uurtje plat denk ik....wil ook niet té laat naar bed eigenlijk...aan de andere kant ben ik klaar wakker door die gekke merrie
deze merrie kan trouwens echt heeeerlijk uitgebreid plat liggen slapen hoor...@Takkie: is het dan wel slim dat je gaat merrie-staren? Dan krijg ik altijd zin in snaai namelijk...
die van mij ligt op de stoel te slapen. Ze is zo vreselijk aan ht dromen dat ze net al begon te grommen, haha. De andere zat haar heel dom aan te kijken, zo van: ik doe toch niks?
Mijn ene kat ligt naast me, mijn andere kat ligt op de tv met d'r staart weer heerlijk voor het beeld.
dit is onze oudste hij begint minder te worden , mager en dof. maar is sindskort een knuffelkont (als hij niet slaapt)
Ik heb zin in chips, de chipszak ligt voor me, maar eigenlijk zit ik heel erg vol dus ik neem maar kauwgom zodat ik toch iets in m'n mond heb.
sorry! ik wilde er iets anders neerzetten, maar bokt veranderd dat soort woorden altijd in etenswaar, dus dacht zal bokt ff een handje helpen dames, ik ga op bed. Tot morgen!