Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charlot schreef:kimmie1 schreef:Sorry vind het idioot dat er hier twee! pleegmoeders aangeboden worden en dat ie dan naar jou gaat om met de fles gevoed te worden, en dan eventueel een pleegmoeder zoeken.
Dit vind ik ook!!!!! Geef dat veulen toch nog een kans...! Het is toch niet wie eerst belt die wint??
Charlot schreef:ik blijf erbij. Ik vind dat je beter eerst het overlaat aan iemand die een pleegmerrie heeft. En dan pas de fles.
Citaat:Dit vind ik ook!!!!! Geef dat veulen toch nog een kans...! Het is toch niet wie eerst belt die wint??
Citaat:Sorry, maar dit schiet me echt even verkeerd hoor.. Net of ik me nu gelukkig heb geprezen met een gratis veulen met een bel en win spel..
Sita_ schreef:Charlot schreef:ik blijf erbij. Ik vind dat je beter eerst het overlaat aan iemand die een pleegmerrie heeft. En dan pas de fles.
Heb ik dat niet al aangegeven??
Sita_ schreef:Voor de mensen die denken dat ik nu een helemaal dolblij pennymeisje ben met een mooi hengstveulentje, die hebben het mis..
Ik ben helemaal niet blij, niet in de vorm van blijheid, ik ben alleen blij dat ik dit diertje een kans mag geven hier wat langer op aarde rond te blijven lopen.. Het gaat me heel veel tijd, geld en energie kosten, pas als hij minimaal een half jaar is, dan kan ik blij zijn en wrs zeggen dat het het waard geweest is..